Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2010 06:58 - Снобизъэм и комунистически митове
Автор: tull Категория: Политика   
Прочетен: 16379 Коментари: 33 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СНОБИЗЪМ И КОМУНИСТИЧЕСКИ МИТОВЕ

 

 

Наскоро гледах с няколко души филм на Уди Алън -  Match Point. Във филма, който е снобски и претенциозен има една любопитна сцена. Четиримата главни герои отиват на кино. Камерата се задържа за миг, но достатъчно, за да се види заглавието – „Мотоциклетните дневници”. Това е лента от 2004, която представя в красива и романтична светлина комунистическия герой Че Гевара, изпратил хиляди хора на смърт, заради идеите им. Във филма на Алън няма нищо политическо, освен тази многозначителна, неслучайна минута – очевидна, мигновена и хитра лява пропаганда. Това издава крайно левите възгледи на Алън, който рекламира Гевара. Затова заявих, че Алън е комунист. Последва  ожесточен спор с присъстващите, които не бяха съгласни с мен. Не се учудих, защото бях с наивни български интелигенти, за които е трудно да разберат, че повечето от холивудските звезди са крайно леви представители на лимузинната левица.

 

Холивудската лимузинна левица е старо явление. Веднага след войната,  холивудците стават мишена на Комисията за разследване на антиамериканска дейност, към Камарата на представителите на Конгреса на САЩ. В Комисията участва активно и един млад конгресмен от Калифорния на име Ричард Никсън.

 

През октомври 1947г. десет артисти, сценаристи и режисьори са обвинени, че членуват в комунистическата партия на САЩ.  Те отказват да дадат показания, в резултат получават едногодишна присъда, поради незачитане на Конгреса и са поставени в черен списък. През 50-те на тях е отказана работа в киното, но те имат възможност да изкарват прехраната си по друг начин. Някои продължават да работят във филмовата индустрия под псевдоними. Към холивудската десетка се присъединяват 324 други леви сценаристи, драматурзи, писатели. Например Лилиън Хелмън, изявена сталинистка, автор на сценария на хвалебствения филм за Сталин „Северна звезда”.  Когато немските армии навлизат в СССР, Хелман възкликва „Родината е нападната!”. Артър Милър, също е обвинен в комунистически симпатии от американските власти.   Бертолд Брехт отрича пред Комисията, че е комунист, но на другия ден заминава за Източна Германия.  За тези хора бяха направени много филми и книги. Те се превърнаха в основно средство на комунистическата пропаганда в съветския блок. Най-нелепото в тази пропаганда бе, че холивудците от черния списък, бяха представяни като мъченици, жертви на американския империализъм. И то, когато, идолът на холивудците, Сталин, избиваше милиони хора!

 

Патриотизмът, обаче, все още е силен в Холивуд в края на войната. Затова не почти всички холивудски звезди са леви /за разлика от сега/. Против холивудската десетка свидетелстват прочути артисти – Гари Купър, Хъмфри Богарт, /отначало той подкрепя десетимата, но по-късно, заради арогантността им остро ги напада/, Робърт Тейлър, Робърт Монтгомъри, известните режисьори Елия Казан и Уолт Дисни,  големите продуценти Луис Майър /от „Метро-Голдуин – Майър”/ и Джек Уорнър /от „Уорнър брадърс”/. Против холивудските комунисти свидетелства и един „второкласен холивудски актьор”, както десетилетия  наред беше определян от световната левица. Този актьор, обаче, се оказа основната сила в унищожението на любимия комунизъм на холивудската десетка. Името на свидетеля е Роналд Рейгън. Интересен факт е, че против холивудската десетка свидетелства и популярната американската писателка от руски произход Айн Ранд. Тя разобличава холивудския про-съветски филм „Песен за Русия”.

 

През годините Холивуд направи много филми във възхвала на „мъчениците” от черния списък. Например „Джулия” /1977/,  филм на Фред Цинеман за холивудската червена героиня Лилиън Хелмън. В главната роля, разбира се, играе „Ханой” Джейн Фонда. През 1976г. Холивуд създаде трогателен филм за страданията на холивудската десетка, на име The Front. Главната, сълзлива роля изпълняваше именно левия режисьор и актьор Уди Алън. В края на 70-те този филм беше показан в България и разхвален шумно от комунистическия режим,  като поредното доказателство за злия американски империализъм.

 

Холивуд постоянно бълва  самосъжалителни ленти за „гоненията” срещу холивудците през 50-те. През 2005г. на  лявото филмово изложение, „Берлинале”, беше прожектиран „Успех и лека нощ”, поредната абсурдна история за трагичната съдба на холивудците от 50-те, режисиран от небезизвестния ляв активист Джордж Клуни.

 

Дейността на американските власти срещу американските комунисти в края на 40-те и началото на 50-те е неразривно свързана със сенатора Джо Макарти. Световната левица и десетилетната комунистическа пропаганда успяха да превърнат това име в проклятие. Комунистите/левичарите внушиха на милиони хора, че макартизма е демоническо дело, което едва не е унищожило свободата в САЩ. Трудно бих открил по-голяма лъжа в световната пропаганда на идеи. Но това е друга тема.

 

Тежко и самотно занятие е разрушаването на комунистическите митове, свързани с макартизма. Един от тях е митът за холивудската десетка и трагичната съдба на стотици холивудски актьори и режисьори, жертва на Макарти и на нарушаването на човешките права в САЩ през 50-те. А най-смешното е, че сега западните сноби-интелигенти,  включително и в България, са главните крепители на комунистическите легенди.

 

 

 

 




Тагове:   митове,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - правилно, но неумело
28.04.2010 11:11
Повечето от нещата, които пишете, са верни. Но, явно под давление на чувствата, критиката ви към лимузинните левичари страда от включването на Джордж Клуни и филма "Good Night and Good Luck" в тази група. Вярно е, че Клуни е критичен спрямо днешна Америка и днешния свят (впрочем, критични са и други големи кинаджии като Оливър Стоун и Кевин Костнър), но не мисля че той (и другите, които споменавам) са левичари. По-скоро са в традицията на Демократическата партия в САЩ. Споменатият филм показва американски демократи (не левичари) в борба с корпоративния комерсиализъм и в защита на свободата на мисълта (дори и да е левичарска, ако не е подривна). Ако критиката към левичарите, въпреки че е напълно справедлива, защото повечето от тях подпомагат (съзнателно или не) червените сатрапи, е недодялана и неточна, това им дава средство за защита, а те са много умели в използването на полуистини.
цитирай
2. анонимен - Има разни елементи които от нищо ...
28.04.2010 11:40
Има разни елементи които от нищо правят нещо и веят знамена.Докога ще се занимаваме с какво било,какво не било,ама нали било,ама как било, ама незнам си какво.Хора станете човеци.Минаха 20 години в тези идиотски спорове, сега се възобновяват и още незнам колко години ще се говори за тройната коалиция.Ама на нас живота ми мина,живота на децата ни изтича.Някои покрай тези безмислици се оправиха и при тези и при онези, а ние електората се ръфаме и мразиме.Незнам докога ще бъдем такова стадо и ще се връзваме на разни политици и техни платени драскачи и клакьори да ни омагьосват и не виждаме че над 20 години ни въртят на един и същи огън - Онези предишните са виновни, ние сме по добрите, ама малко почакайте.Ние чакаме, а онези се оправят.Нас ни настройват едни срещу други- в началото виновни бяха воените,после учителите,циганите,турците,лекарите,сега чиновниците,болничните,отпуските и т.н.Въобще контрата е нсе в нас
цитирай
3. анонимен - под вола теле
28.04.2010 12:02
под вола теле
цитирай
4. анонимен - Миш-маш
28.04.2010 12:06
анонимен написа:
Има разни елементи които от нищо правят нещо и веят знамена.Докога ще се занимаваме с какво било,какво не било,ама нали било,ама как било, ама незнам си какво.Хора станете човеци.Минаха 20 години в тези идиотски спорове, сега се възобновяват и още незнам колко години ще се говори за тройната коалиция.Ама на нас живота ми мина,живота на децата ни изтича.Някои покрай тези безмислици се оправиха и при тези и при онези, а ние електората се ръфаме и мразиме.Незнам докога ще бъдем такова стадо и ще се връзваме на разни политици и техни платени драскачи и клакьори да ни омагьосват и не виждаме че над 20 години ни въртят на един и същи огън - Онези предишните са виновни, ние сме по добрите, ама малко почакайте.Ние чакаме, а онези се оправят.Нас ни настройват едни срещу други- в началото виновни бяха воените,после учителите,циганите,турците,лекарите,сега чиновниците,болничните,отпуските и т.н.Въобще контрата е нсе в нас


Доста сте объркани, разбирам, че страдате, но вие пък разберете нещо просто - за страданията ви са виновни, преде всичко, комунистите от всякакаъв род и вид. Ако не сте от тях, можете поне да се научите да ги разпознавате, за да не ви лъжат постоянно и така - да страдате по-малко.
цитирай
5. анонимен - червено тъпо
28.04.2010 12:07
анонимен написа:
под вола теле


Не схванах, твоето мучене от вол ли идва или от теле?
цитирай
6. анонимен - бимбо
28.04.2010 12:21
Още един кретен
цитирай
7. анонимен - кой е кретенът
28.04.2010 12:26
анонимен написа:
Още един кретен


Ако наричаш автора на статията "кретен", то, явно, кретенът си ти.
цитирай
8. анонимен - "Контрата" може да бъде и по-голяма дето ще влезе в нас!
28.04.2010 12:34
Ха сега! Видяхте ли какво стана в Украйна? Дойдоха проруските комунисти. Остана "просъветския флот" и сега Украйна ще бъде в Азия отново. Няма НАТО, няма Европейски съюз. Дали изобщо ще бъде независима държва или ще бъде в "Просъветската" Общност на "независимите" "държави." Да, омръзнаха ми кавичките. Ако сте искрени, а не комунисти ще разберете за какво става дума. Настройват Ви? Кой Ви настройва - империалистите или другарчетата? Много си тъп бе Сашееееее! Дреме му на Дж. Клуни! Защо не дойде да живее в Украйна,а?
Как можахме да го гледаме този тъп филм, та се изпокарахме, ама обяда и виното бяха супер. Е, не сме интелектуалци нито наивни. Толерантни сме. Сканадалът стана защо ни е срам да си признаем, че сме левичари. Мен лично много ме е срам, че съм десен. Преди пък ме беше страх, което е по-лошо.
цитирай
9. sparhawk - Разбира се
28.04.2010 13:01
подкрепянето на съветския комунизъм е проява на изключително ниско ниво на информираност или на откровено скудоумие. Но нещата рядко са бели и черни. Да преследваш хора заради убежденията им е лошо, независимо дали са леви или десни. Освен това не всички леви са комунисти, включително сред холивудските актьори. Повечето са социалдемократи и зелени и имат право да вярват в по-добър възможен социален ред и повече загриженост към планетата, отколкото допускат неоконсерваторите.
Между другото, семиотичната представа за САЩ като страна на свободата (да бъдеш какъвто си и да изповядваш такива идеи, каквито искаш) бе създадена от Холивуд и елитните либерални кръгове от Ню Йорк и Лос Анджелес. Едва ли някой би съборил комунизма, за да се отдаде на догматизма в по-селските щати, където е забранено да носиш на плаж бански, а трябва да си с цял костюм :) Което, апропо, си е същото като догматичния комунизъм.
Така, че нека да не се демонизира излишно Холивуд. Аз именно заради културните либерални елити на САЩ оставам голям симпатизант на тази държава, независимо от неодобрението ми към някои политически, военни и религиозни кръгове.
Поздрави!
цитирай
10. анонимен - Съгласен съм!
28.04.2010 13:12
Поне това което знам и съм гледал за повечето от описаните актьори и режисьори си е истина. За някои знаех, че са левичари или поне угодни на левицата, по суперлативите и хвалебствията, които се лееха за тях от едни наши "независими и демократични" интелектуалци. Погледни кой и кои ги хвалят за да се сетиш, че не е случайно! Това си е традиция и закон за левите критици. Добрият актьор става изключителен, добрият режисьор става "явление" и велик. За посредствените не се говори, но за второстепенният Рейгън се повтаря всеки ден. Като че е имал амбиция и претенция за велик! Впрочем веднъж получи главната роля и се оказа, че е бил много добър та и велик актьор и режисьор! Тежък и непростим грях. Как няма да го напомнят?
Съгласен съм с автора. Всичко казано от него си струва да се помни.
цитирай
11. анонимен - аман от борци за "соц.справедливост"!
28.04.2010 13:12
Всички тези ПАРКЕТНИ левичари на Запад,които се замерят с философски термини и зорко следят какво впечатление правят,кой знае защо,никога не са живели в СССР и в "страните с народна демокрация"!Отстрани, да се правиш на такъв или онакъв, е много лесно!С такива бъбривци лагерите на Сталин са били препълнени!Интересното е,че никой от тях не си дава сметка за това!:)
цитирай
12. анонимен - Браво!
28.04.2010 13:28
Тази статия няма да бъде публикувана никъде в пресата в Бг! Много ми се иска да коментирате какво означава това.
цитирай
13. анонимен - Има разни елементи които от нищо ...
28.04.2010 14:00
Има разни елементи които от нищо правят нещо и веят знамена........
Много критикуваме и много лепим етикети.Аз съм на 53години,а когато започна така наречената демокрация в България съм бил на 32години.Само изках да кажа, че през тези години бяха лъжи от типа сега сме много зле,ама потърпете малко.Е колко малко???Само че в наачалото така наречените демократи бяха с пуловерчета и се държаха и изказваха съвсем нормално,ясно и точно. А сега неможеш да говориш.Колкото до Русия,всичко е политика и такива като нас няма кой да ги бръсне,тъй като великите сили може да се плюят, но се и подкрепят.А каквото и да правим сме много близко географски и икономически до тях, така че някои неща трябва да се правим на не чул,ни мидял.То цяла Европа говорят, ама под сурдинка за Русия, само ние голямата уста.Ако бяхме някъде около САЩ, можеше да се репчим,ама тук.Какво Украйна-те си дават Одеса за Руския флот, ама първо той си е в руската част на влияние в Украйна, второ получават отбив на цената около 30% .
Колкото до артистите, това си е абсолютна профанщина.Тези теории където ги развива този писач са с 50-60 годишна давност.Хорато са го надживяли и са разбрали,че не е важно кой какви убеждения има/не терористи и анархисти/, а какво допринася за държавата си. А наще драскачи все ни връщат на тази тема- навремето беше фашисти и комунисти, сега демократи и комунисти.При тях няма политизиране на икономиката,а икономизиране на политиката.Ние все вървима напред, ама главите ни обърнати назад и затова нещата при нас все се объркват
цитирай
14. анонимен - Господи!
28.04.2010 14:32
Ето заради такива изкопаеми като неграмотно пишещия по-горе, на "наще" балкански ширини ще си живеем мизерно и ще сме аутсайдера на Европа. А той отговаря и на въпроса, защо подобна статия няма да бъде публикувана в нито един български вестник.
Господи, какъв кошмар!
цитирай
15. анонимен - Батка, направо не мога да повярвам, ...
28.04.2010 15:32
Батка, направо не мога да повярвам, че защитаваш Маккарти. Пича е разкатал майката на страшно много хора "по подозрение, че пропагандират леви идеи или симпатизират на ком. партия". Не виждам голяма разлика със ситуацията в СССР и прочие, където вкарваха в лагер по донос или направо разсрелваха. Ако е зависело от Макарти е щяло да стане точно така и то с хора, които никога не са били в СССР и наивно са вярвали в някакъв техен си идеализиран комунизъм. В САЩ естествено не се стига до такива крайности /лагери и убийства/, защото са демокр. държава. За няколко години преживяват макартизма и разкарват копелето.
цитирай
16. анонимен - Ами Майкъл Муур?
28.04.2010 15:34
В едно негово филмче води с корабче американци в Куба, за да ги лекуват там. Но не споменава, отрепката, че един кубински селянин взима само 25 евро за тон СУХА МАСА тютюн.

За цялата година нещастникът предва с 300 зора 10 тона. 250 евро е годишният доход на този роб, от който живее и болната му майка. А комунягите са го направили доживотен роб, защото не му разрешават да се занимава с нищо друго!

Изобщо, почти цялата западна интелигенция е лява. Стотоци пъти съм предлагал на тези олигофрени преди промените да се сменим- те да дойдат тук, а аз да заживея на запад. Тогава, представете си, се обиждаха. Да им го начукам!
цитирай
17. tull - 16 - прав сте, разбира се. Само бих ...
28.04.2010 15:59
16 - прав сте, разбира се. Само бих прибавил, че лявата зап. интелигенция дълги години помагаше на КПСС, ККП и п. До № 15 /Батка/ - очевидно не знаеш за Venond Project разксекретен през юли 1995г. - това са десетки телеграми от КГБ до агентурата им в САЩ, за времето от 30-те до нач на 50-те. И познай - Макарти е бил съвършено прав - почти всички, които вкарва в затвора са съветски шпиони. Напр. Alger Hess, Arnold Befarge. Прочети книгиге на Harvey Klehr, Ronald Radosh, John Earl Heynes, точно за макартизма.Чети, образовай се, но мисля, че за теб е късно - щом мислиш, че амер. комунисти са идеалисти. Блгодаря на № 10, 11, 12.

Sparhawk, лошото е, че именно холивудците помагаха на КПСС, съвсем реално, напр. Оливър Стоун, Ханой Джейн Фонда. И разберете най-сетне, мн пъти ви казах - това, че водим този разговор трябява да благодарите именно на Америка на малките градчета и на реднековете. Защото те гласуваха два пъти за Рейгън. Ако зависеше от вашата либерална Америка на артисти, художницини, писатели, режисьори, унив. преподаватели - сега щяхте да живеете при управлението на Владимир Живков!

До № 1 - примерът ви със Стоун и Клуни е изкл. неподходящ. Двамата са войнствени левичари, Клуни направи Syriana, филм-възхвдала на ислямските терористи, Стоун агитира десетки години за КПСС и ККП с филмите си за Никсън, Кенеди. Познайте защо тези филми са прокомунистически. И за вас - прочетете за Venona Project.
цитирай
18. flyco - ех...
28.04.2010 16:20
Радини вълнения, какъв бил Уди Алън...
цитирай
19. анонимен - Убии костозомби,направи добро
28.04.2010 16:39
Боже ,малоумни лумпен -седерасти!!!!Я бегайте да ръсите простотиите си пред Сезгин,докато ви кърти анала....
цитирай
20. sparhawk - ако светът беше изграден
28.04.2010 17:09
по модела на реднековете, признавам, много по-добър вариант от този на болшевиките, но много по-лош от пъстрия, коспомолитен свят на цивилизования запад. Нещата трябва да се уравновесяват. Поздрави!
цитирай
21. ok3223 - АБЕ АНОНИМО ГОВЕДО
28.04.2010 19:01
Какво се криеш като бълха в гащи, а човек не може да ти затвори устата с кофа лайна. Какви ги редиш като последен простак.
Комунизма, идеята, не е умряла и няма да умре докато свят севетува, докато има един истински християнин и, поне един истински интелектуалец хуманист.
От Русия си отиде болшевизма, който не е комунизъм, а се заражда в Китай някакъв социализъм, който е далече-далече от комунизъма.
Какво ще стане и излезе и Господ не знае.
цитирай
22. анонимен - Хубав и полезен постинг.
28.04.2010 21:38
Левичарството в САЩ, донякъде олицетворявано от тяхната Демократическа партия, е наистина традиционно силно и се възползва максимално от демократичните сводоби, за да си показва рогата. Левите "интелектуалци", които не са сърбали комунистическата попара в истинския й вид, просто се правят на интересни; винаги е по.удобно да заемеш някаква поза на добряк и благодетел, загрижен за "брата".
Надуша ли ги, че са комунисти, нито ги чета, нито им гледам филмите. Оливър Стоун е обикновен гнусляк, филмите му са пълни бози.
цитирай
23. zaw12929 - Спрете с омразата! ГЛЕДАЙТЕ НАПРЕД И НАГОРЕ!
28.04.2010 21:53
Нека и анонимните да си казват мнението

ПОЗДРАВЛЕНИЕ ЗА БЕЗСМИСЛЕНИЯ ПОСТИНГ, НАГЛЕДЕН СНОБИЗЪМ!!!! зАТОВА Е ВЕСЕЛО ТУК!
НО НЕ МОГА ДА ПРИЕМА, ХОРА, КОИТО НИКОГА НЕ СА ВИЖДАЛИ ЖИВ КОМУНИСТ, ДА МЕ ПЛАШАТ, ЧЕ:

"Доста сте объркани, разбирам, че страдате, но вие пък разберете нещо просто - за страданията ви са виновни, преде всичко, комунистите от всякакаъв род и вид. Ако не сте от тях, можете поне да се научите да ги разпознавате, за да не ви лъжат постоянно и така - да страдате по-малко."

ВСЕКИ ДЪРЖИ ЖИВОТА СИ В СВОИ РЪЦЕ И ЩАСТИЕТО МУ ЗАВИСИ ОТ ЗНАНИЯТА, УМЕНИЯТА, ТОЛЕРАНТНОСТТА МУ И МАЛКО КЪСМЕТ!
НЕЩАРСИЕТО МУ Е РЕЗУЛТАТ НА МЪРЗЕЛ, ДА ИМА НЕ САМО ДИПЛОМ, А И ЗНАНИЯ НЕОРГАНИЗИРАНОСТ, ЛИПСА НА УМЕНИЕ ДА ПЕЧЕЛИ ПАРИ, ПРИЯТЕЛИ. ДОКАТО С ЧАСОВЕ МИ ОБЯСНЯВА, КОЛКО ГАДЕН Е КОМУНИЗМА, ОТЪРВА ВЛАКА НА СЪДБАТА СИ.
ПРАВЕТЕ НЕЩА ПОЛЕЗНИ ЗА ИЗРАСТВАНЕТО ВИ!
цитирай
24. flyco - :)
29.04.2010 21:36
zaw, а ти спри с лозунгите
цитирай
25. анонимен - Н. . . . . . . . . . . ., ЛИПСА НА УМЕНИЕ ДА ...
30.04.2010 17:40
zaw12929 написа:
Н............
, ЛИПСА НА УМЕНИЕ ДА ПЕЧЕЛИ ПАРИ, ПРИЯТЕЛИ. ДОКАТО С ЧАСОВЕ МИ ОБЯСНЯВА, КОЛКО ГАДЕН Е КОМУНИЗМА, ОТЪРВА ВЛАКА НА СЪДБАТА СИ.
ПРАВЕТЕ НЕЩА ПОЛЕЗНИ ЗА ИЗРАСТВАНЕТО ВИ!


Много показателно е че :
1. Желаеш да наложиш своето мнение с крещене. (Писането с главни букви е точно неосъзнато крещене, ако е осъзнато още по-зле!)
2. Поставяш "умението да се печели пари" пред приятелството. А нали сте уж за другарство.
3. Съветът "да правим неща полезни за израстването си" го приемам! Почуствах се израснал когато казвам истината за това "колко гаден е комунизма!"

Нагла пасмина сте това комунистите. Преди държахте народа със сила , сега с неспирни лъжи.
Продължавай в същият дух. От едно такова писание човек ще научи повече от колкото от "кадровата справка за теб от организацията по интереси".

Браво на автора. Лицемерието на такива като Майкъл Мур трябва да се разобличава.
цитирай
26. анонимен - точно под вола теле търсите!!!
03.05.2010 23:42
анонимен написа:
под вола теле

Въпреки че човекът така си интерпретира филма. Толкова си може. Абе нямаше ли нещо друго в тоя филм освен тая една минута я има я няма. Освен това как по-точно с промития си мозък реши, че можеш да се правиш на по-католик от Папата? Като някой има леви идеи, това не го прави автоматично лош. Това, че тук на българска почва е имало несвобода облечена в леви думи не означава, че винаги, когато някой не ви хареса, (в случая Уди Алън) трябва да го обявите за комунист, ляв (или както там се изразявате) и да се опитвате да се обосновете защо аджеба сте нарекли човечеца така. Не мисля, че трябва да е обидно, но в случая няма особено много общо с истината. Пак повтарям какво е било в България - съвсем друга тема. Но доколкото ми стигат познанията Уди Алън не е бил в ЦК на БКП!
цитирай
27. fromoza - тук комунист, там комунист
05.05.2010 00:51
Да, сенаторът Макарти е една наистина светла личност! За ралика от Че той е символа на толерантност и трезва (в пряк и преносен смисъл) мисъл.
цитирай
28. hatanasov - ДС
15.05.2010 23:27
Всички агенти са впрегнати на културния фронт да пишат коментари.
цитирай
29. анонимен - А сега искрено
14.01.2011 19:59
Вие не разбтрахте ли все още, че капитализмът започна постепенно да залязва и се доказа като негодна да се справи с природата и науката утопия.... Нищо, продължавайте да дрънкате безсмислици. Аз ще кажа само две неща. 1) Не е нормално хората да служат на пазара.....Би следвало да е обратното. 2) Глобализацията е всъщност неминуема централизация - политическа и икономическа. Големите организации изяждат малките . И аз се радвам, защото един ден нещата ще си дойдат на мястото и ще се прключи с тази прехвалена спекулантска търговия от пусто в празно: продават се хора, здраве, образовазование, морални принципи .... всичко... Но всъщност не тъпите търговски посредници, а учените, откривателите и мъдреците трябва да получат своето заслужено и да диктуват парада, а не капиталът, натрупан с престъпления по пътя на сексуалния нагон и желание за разделение, експлоатация, власт и мачкане на простолюдието, което насила е вкарано в затворения кръг на мизерията. Ще дойде ден, когато на световната сцена ще се върнат отново забравените ценности като справедливост, естествена любознание, чест и достойноство.... Достойнството да бъдеш истинаски, да преследваш истински цели и да говориш само истината е много по-инересно и въодушевяващо преживяване от това да преследваш само максималната си тъпа печалба. Разбира се, че такива, които цял живот са живяли в мизерия и мечтаят да излязат от калта, не разбират какво им говоря, но съм сигурен, че ще се намерят и разумни хора, които ще ме разберат.... И накрая. Това, че ние маймуните сме слязли от дървото все още далеч не означава, че не мислим с топките се. В противен случай щяхме отдавна да си признаем, че в днешното общество не просто по-умните и по-кадърните успяват, а действат други по-силни фактори и че тази теория за естествения подбор така усърдно пропагандирана от либералите е напълно невярна. Аз искам да печелят истинските производители на духовни, материални и интелектуални блага, а не търговските посредници....Поздрави ЛИБЕРАЛИ
цитирай
30. kamosutrov - Охоооооооо! червенотиквениците ще си почупят пръстите от коментари
25.10.2012 09:58
Абе, идиотчетата на чичо. Разбирате ли от лява идеология, политика и практика?
Искате ли да поговорим за революции? Според марксизма от един строй в друг се прескача революционно. Нъл тъй? От горе не могат, от долу искат. Хайде сега ми кажете, къде се губят 3 революции?
цитирай
31. ok3223 - Вие не разбтрахте ли все още, че к...
25.10.2012 10:41
[quote=анонимен]Вие не разбтрахте ли все още, че капитализмът започна постепенно да залязва и се доказа като негодна да се справи с природата и науката утопия.... Нищо, продължавайте да дрънкате безсмислици. Аз ще кажа само две неща. 1) Не е нормално хората да служат на пазара.....Би следвало да е обратното. 2) Глобализацията е всъщност неминуема централизация - политическа и икономическа. Големите организации изяждат малките . И аз се радвам, защото един ден нещата ще си дойдат на мястото и ще се прключи с тази прехвалена спекулантска търговия от пусто в празно: продават се хора, здраве, образовазование, морални принципи .... всичко... Но всъщност не тъпите търговски посредници, а учените, откривателите и мъдреците трябва да получат своето заслужено и да диктуват парада, а не капиталът, натрупан с престъпления по пътя на сексуалния нагон и желание за разделение, експлоатация, власт и мачкане на простолюдието, което насила е вкарано в затворения кръг на мизерията. Ще дойде ден, когато на световната сцена ще се върнат отново забравените ценности като справедливост, естествена любознание, чест и достойноство.... Достойнството да бъдеш истинаски, да преследваш истински цели и да говориш само истината е много по-инересно и въодушевяващо преживяване от това да преследваш само максималната си тъпа печалба. Разбира се, че такива, които цял живот са живяли в мизерия и мечтаят да излязат от калта, не разбират какво им говоря, но съм сигурен, че ще се намерят и разумни хора, които ще ме разберат.... И накрая. Това, че ние маймуните сме слязли от дървото все още далеч не означава, че не мислим с топките се. В противен случай щяхме отдавна да си признаем, че в днешното общество не просто по-умните и по-кадърните успяват, а действат други по-силни фактори и че тази теория за естествения подбор така усърдно пропагандирана от либералите е напълно невярна. Аз искам да печелят истинските производители на духовни, материални и интелектуални блага, а не търговските посредници....Поз
цитирай
32. ok3223 - Уди Алан бил комунист...
25.10.2012 12:03
Авторът на постинга е един от тези клатик...,които претендират, че знаят много, а всъщност разбират малко...
Алан... и мислещите като него левичари от знаменитата холивудска артистична-интелектуална гвардия навремето, никога не са били(нямало е кака да стане) комунисти. За този, всеки ляв е ... комунист.
Разбиране на тъъп макартист от 40-те год., на 20в.
А те са просто интелектуалци с леви разбирания, за които навремето, както и за днешните леви, капитализма е зло, което не решава проблемите на човечеството, и се налага да бъде заменен с нещо хуманно и по-малко анти-човешко.
С днешната криза светът решително олевява, като след нея ще се генерират социални и политически трусове и процеси, които ще доведат до решителни промени в политико-икономическата база и начина мислене, и в светогледа на моралния и политически елит на човечеството.
Търсят се нови икономически, социални и политически форми на изграждане на човешкото общество. В центъра на което да не е "печалбата на всяка цена", а добруването на човека, на обществото като цяло, за всеки да има място под слънцето, и да е в сила библейското "не прави на другите това, което не искаш на теб да ти правят".
А с това, че прави реклама на макартизма и Макарти, на наистина 3-то степенния актьор и щатен оратор на големи американски компании, показва ясно, че не познава проблема, пише и говори ангро.
И се крие анонимо човечето. Страх го е даже и при нашенския мутрокапитализъм да си каже какво го е боляло, боли и му тежи и днес на сърцето, на заешкото сърце.
В светът предстоят след тази глобална и тежка криза големи сътресения и разместване на социалните и икономическите пластове в съвременното общество.
И са небходими не заешки аноними душички скрити на безопасно и топличко, а рискови и умни революционери, нови Дантоновци и Роберспиери ако потрябва,
които да поведат човечеството към добри времена за всички граждани на света и всеки човек поотделно.
цитирай
33. kamosutrov - Окейчо се из..... хвърли. Пак
25.10.2012 17:18
Окейчо, Дантон и Робеспиер ако са ти иконите, просто запомни какво са започнали и как са свършили. И какво е казал единия на другия. Все пак ми се губят 3 революции? Ще ми кажеш ли къде са?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tull
Категория: Политика
Прочетен: 1967462
Постинги: 144
Коментари: 2933
Гласове: 3430
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930