Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2011 08:23 - Революционни страсти
Автор: tull Категория: Политика   
Прочетен: 34736 Коментари: 46 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Този текст е отпечатан в броя на в. "Седем" от вчера, 2 март 2011.

 

 

Революционни страсти

 

Светът се вълнува от революциите в Арабския свят. Революционерите победиха в най-голямата арабска страна – Египет. Бившият президент Мубарак беше дълги години верен приятел на Америка и стълб за спокойствие в Близкия изток -  само Египет и Йордания имат мирни договори с Израел.  Но през тези  дълги години Мубарак потискаше гражданските свободи, създаде режим на безогледна корупция, а поне 40 млн. египтяни /от общо 80 млн/ живеят сега с около 2 долара на ден в мизерия, оскърбителна за човешкото им достойнство. Именно заради това свалянето на Мубарак беше положителна стъпка, въпреки, че днес на власт отново са военните,  които чрез него управляваха страната. Не е ясно, обаче,  какво ще последва в Египет. Революциите, особено в Третия свят, понякога завършват с по-лоши режими, от тези които са свалили. Западните правителства, които с поразителна скорост се отрекоха от дългогодишния си съюзник Мубарак, сега заедно с египетските революционери и революционните западни медии открито и наивно подценяват ислямистката опасност за Египет, т.е. „Мюсюлманското братство”.

 

Ето неудобните факти: „Мюсюлманското братство” е най-старата и най-добре организираната незаконна ислямистка организация в Египет, /беше забранена от Мубарак/.   Именно те убиха Садат през 1981г., защото подписа мирен договор с Израел. На изборите в Египет /2005/,  въпреки, че Мубарак ги фалшифицира, МБ спечели 20% от гласовете под прикритието на независими кандидати. При свободни избори, ислямистката организация със сигурност ще спечели най-малко 40% от гласовете и може би ще управлява страната.  Това ще има непредвидими последици за Близкия изток, защото МБ, начело на най-голямата арабска страна, несъмнено ще отмени мирния договор с Израел. МБ счита, че най-силното оръжие на исляма е джихадистката борба, с която ще бъде създаден световен халифат.  „Братството”  е  в приятелски отношения с терористичните групи „Хизбула” и „Хамас” и като тях прикрива дейността си с благотворителни, спортни и културни организации. Главният духовен водач на „Братството”, Yusuf –al Qaradawi  /84/, след 50 години изгнание триумфално се завърна в страната и произнесе реч пред двумилионна тълпа на прословутия площад „Тахрир”. /След свалянето на прозападния ирански шах под оглушителните ръкопляскания на Запада, през февруари 1979 Хомейни също триумфално се завърна и говори пред двумилионна тълпа в Техеран!/ Идеите на Qaradawi любезно се разпространяват из Египет от„Ал Джазира”, зле маскирана като прозападна тв станция. Вторият човек в МБ, Muhammad Badie, през септември м.г. заяви, че целите на „Братството” ще бъдат постигнати само чрез „създаването на джихадистко поколение, което се стреми към смъртта, както враговете се стремят към живота”. Друг висш ръководител на МБ, Muhammad Akef  пък се възмущава от САЩ, тъй като те „дори водят война срещу обрязването на жените”. Впрочем, СЗО съобщи през 1999, че 97% /!/ от египетските жени са подложени на тази варварска практика. Най-вероятно тази цифра сега е по-малка, но лишени от основното си право – контрол върху себе си и затворени в ислямския свят на мъжкото господство, тези жени ще гласуват ли при свободни избори за МБ?   Според социологическата агенция  Pew Research Center/Pew Global Attitudes Project /декември 2010/, 84% от египтяните сега одобряват следните наказания в страната си: убиване с камъни на прелюбодейци, бичуване и отрязване на ръцете заради кражба и смъртно наказание за всички, които се отказват от исляма в полза на друга религия. Не може изцяло да се разчита на социологически изследвания, но дори половината да е вярно, това е отлична новина за МБ.

 

Бъдещето на Египет е неясно и опасно. Най-доброто засега е военните да удължат максимално преходния период до провеждането на свободни избори, за да бъдат положени основите на гражданско общество и партии, които успешно да се противопоставят на „Мюсюлманското братство”.

 

В Либия събитията се развиват светкавично и драматично. Кървавият и психически нестабилен диктатор Кадафи изгуби вече източната част на страната. С цената на стотици, вероятно хиляди жертви, „бясното куче на Близкия изток”, както някога го определи Рейгън,  защитава Триполи и няколко други градове. Цената на петрола достигна връх от 2008 и засили страховете от кризата,  Dow Jones изгуби 2.5% от стойността си. /Либия има особено значение за България – някогашната комунистическа държава, приятел на Кадафи, му изпращаше бели български роби, които с желание му робуваха срещу мизерно заплащане. Дори и от тези стотинки, комунистическите власти крадяха по-голямата част. Именно заради това ми е забавно как сега лица от онези години непоколебимо осъждат Кадафи/.

 

 

Развръзката в Либия е непредсказуема, като е ясно само, че Кадафи ще се бие до смърт с враговете си. Бившият министър на правосъдието обяви, че той може да използва ОМП. Диктаторът, обаче, едва ли има тези оръжия  – в края на 2003 се отказа от тях /това беше цената на сдобряването му със Запада/, защото видя какво се случи със Садам Хюсеин.  Не се знае и какво ще се случи, ако Кадафи падне, защото в Либия няма гражданско общество, а племена, които се борят за надмощие. Диктаторът, например сключи срамната за Великобритания сделка за освобождаване на Меграхи, тъй като терористът от Локърби принадлежи към мощното племе magarihа, с което Кадафи искаше да се сближи.

 

За разлика от Египет, ислямистката заплаха за Либия не е голяма. Но в източния град Дерна, активист на Ал Кайда на име Abdelkarin al-Hasadi вече обяви ислямски емират. Забележителното е, че той е освободен от лагера в Гуантанамо под натиска на прогресивната общественост, която аз наричам ислямо-левичарска.

 

Сега всички се надпреварват да клеймят Кадафи. Малко известно е, обаче, че на 15 април 2006, /20-годишнината от американските бомбардировки над Либия/, двама прочути музиканти участваха в антиамерикански концерт в Триполи. Lionel Ritchie и Jose Carreras се полакомиха за парите на Кадафи и се лигавиха в продължение на часове пред диктатора.

 

Как ли се чувстват те сега?

 

 





Гласувай:
7



1. анонимен - "ПРОГРЕСИВНАТА ОБЩЕСТВЕНОСТ"
03.03.2011 11:24
Отново точен анализ!
Видяхме в България как представител на "прогресивната общественост" попита с безгранична простащина и наглост /комунистически/ американския посланик: " Абе ти друсаш ли се?"
За сведение на тези "прогресивните" нашата срана е най-застрашената европейска страна от радикалния ислям. Дори Албания е по-добре от нас знаем защо.

Прогресивен значи напредничав. Къде Ви е прогресията другарчета обединени в омразата? Задавате ли си въпроса кого и защо мразят? Причините са две. Мразим този, от който се боим и този, който ни унизява.
Защо се боят левите от Америка е ясно, а се чувстват унизени, защото се провалиха в исторически мащаб. Защо се обединяват с ислямистите, кое е общото? Общото е отказът от реформация или трансформация на възгледите. С други думи, както казваме в нашата махла "тъпи парчета".
Иначе прогресивният рок е хубаво нещо макар, че няма нищо общо с тях!
Това пък ислямистите най-много мразят. Музиката на рокендрола ги влудява като дявола тамян. Така е и с комунистите, които преследваха рока по време на соца.
http://www.youtube.com/watch?v=G3DJhwAhrjY
цитирай
2. анонимен - От №1
03.03.2011 11:26
Честит 3-ти Март!
Бог да пази Българи!
цитирай
3. анонимен - до №2
03.03.2011 16:18
какво е станало на 3.3.?
цитирай
4. gantree - @ анонимен 3
03.03.2011 17:19
Как какво, имаше митинг на АТАКА. :))
Добре, че са те, както и Огнян, разбира се, за да има кой да ни пази от радикалния ислям. :))
цитирай
5. анонимен - Bingo!
03.03.2011 17:49
Ехх, щом "Седем" са опряли до "анализатори" като Огнян Дъскарев, загубени са! И без това този вестник се превърна в тоалетна хартия. Десницата отиде на кино не на последно място заради "десни" като Дъскарев, Сугарев, Иво Инджев, Иво Беров и прочие. Бедна България, на националния си празник.
цитирай
6. анонимен - "изпращаше бели български ...
03.03.2011 18:05
"изпращаше бели български роби, които с желание му робуваха срещу мизерно заплащане"

e това вече си е чисто изпускане... РЕЗИЛ

Как не те е срам да се подиграваш на хората, които искат да живеят по-добре?!

Е#aти падението, Огняне! Язък ти за всичките октомврийски листа, пейзажи и виолончела!

ПФУ!

НАдувай се и си изживявай Външнополитически, понеже... си живял в Кайро и САЩ и ... много знаеш!

И си въобразявай, че си ОК.

С ОНЛИ EДНОТО ОМЕРЗЕНИЕ И УИТАУТ ЕНИ ЛЮБОВ,

#
цитирай
7. анонимен - Дъскарев: "защото МБ, начело ...
03.03.2011 18:24
Дъскарев: "защото МБ, начело на най-голямата арабска страна, несъмнено ще отмени мирния договор с Израел."

още ли не си чул, Огняне, че 1. няма как МБ да бъдат начело на Египет, щото са само ЧАСТ от опозицията, и 2. има поне ТРИ крила в рамките на МБ, и 3. от консервативното крило на МБ декларираха, че ще спазват всички международни договори?

Опозицията, и като цяло бъдещото правителство ще е фокусирано главно върху ВЪТРЕШНОполитически проблеми и ако затворят газопровода, унищожат туризма или затворят Суецкия канал, ще се лишат от основните приходи в националния си бюджет?!

Ох....

####################
цитирай
8. анонимен - a, и изборите в Египет за парламент ...
03.03.2011 18:26
a, и изборите в Египет за парламент ще са на 19. юни.

слънцето изгрява за теб от Запад.

#############

цитирай
9. gantree - :))))
03.03.2011 18:34
Абе дуднах аз, дуднах вчера, че "не смее да си пусне" статията в блога, и дудненето се увенча с успех - ето я.
Лесно и предвидимо :)))

Едно е да ти преразказват цялата срамота, а съвсем друго да я прочетеш лично.
цитирай
10. анонимен - Хм, да статията
03.03.2011 18:47
е доста идеологическа подкована, но от крайно десен деец, не може друго да се очаква.
цитирай
11. анонимен - kakvo mu e dyasnoto na toyi deec, qe i ...
03.03.2011 19:02
kakvo mu e dyasnoto na toyi deec, qe i na drugi samozvanci!? vanitas vanitatis at omnia vanitas

цитирай
12. gantree - :))
03.03.2011 19:15
Ето ги, рекламните агенти на огняновата "крайно-дясност", появиха се. :))))
Наистина става смешно, един рекламиран като крайно-десен лалугер да защитава дългогодишния член на Социнтерна Мубарак :))
цитирай
13. анонимен - Серго
03.03.2011 19:51
Да, каза и тази тъпотия, но сгреши. Ето статията. Чудя се как Дъскарев не те трие, след като го ругаеш и плюеш. Я, кажи защо толкова го мразиш? Какво ти направи, комплексарю?

gantree написа:
Абе дуднах аз, дуднах вчера, че "не смее да си пусне" статията в блога, и дудненето се увенча с успех - ето я.
Лесно и предвидимо :)))

Едно е да ти преразказват цялата срамота, а съвсем друго да я прочетеш лично.

цитирай
14. анонимен - Серго
03.03.2011 20:02
Лъжеш, ти си ислямолевичар, защото отричаш, че Ал кайда извърши атентата против църквата в Александрия, въпреки, че ти цитирах CSM. Ти се опитваш всячески да омаловажиш МБ в Египет, т.е. ти си ислямолевичар.

gantree написа:
Ето ги, рекламните агенти на огняновата "крайно-дясност", появиха се. :))))
Наистина става смешно, един рекламиран като крайно-десен лалугер да защитава дългогодишния член на Социнтерна Мубарак :))

цитирай
15. анонимен - Серго
03.03.2011 20:21
Евтино, "драги", бъди сигурен, че МБ ще вземе поне 50% от гласовете при изборитеа ако са свободни. Много си умен, сега пък за Суецкия канал и приходите от туризма. Къде в статията се говори за ВЪТРЕШНА политика? Кажи ми сега нещо за институтите на Републиканската партиия на САЩ, които приемат ислямските ценности.
Дъскарев не те трие, въпреки, че го нападаш лично по-горе, затова се съобразявай какво говориш. Ох.
анонимен написа:
Дъскарев: "защото МБ, начело на най-голямата арабска страна, несъмнено ще отмени мирния договор с Израел."

още ли не си чул, Огняне, че 1. няма как МБ да бъдат начело на Египет, щото са само ЧАСТ от опозицията, и 2. има поне ТРИ крила в рамките на МБ, и 3. от консервативното крило на МБ декларираха, че ще спазват всички международни договори?

Опозицията, и като цяло бъдещото правителство ще е фокусирано главно върху ВЪТРЕШНОполитически проблеми и ако затворят газопровода, унищожат туризма или затворят Суецкия канал, ще се лишат от основните приходи в националния си бюджет?!

Ох....

####################

цитирай
16. анонимен - Ти се опитваш всячески да омалов...
03.03.2011 20:28
Серго написа:
Ти се опитваш всячески да омаловажиш МБ в Египет, т.е. ти си ислямолевичар.


ти се опитваш насила да промениш нечие мнение; не искаш да чуеш чужди аргументи, добре - но откъде следва, че който не е съгласен с теб, е в грешка?

помисли без емоции

Серго написа:
Много си умен, сега пък за Суецкия канал и приходите от туризма. Къде в статията се говори за ВЪТРЕШНА политика? Кажи ми сега нещо за институтите на Републиканската партиия на САЩ, които приемат ислямските ценности.
Дъскарев не те трие, въпреки, че го нападаш лично по-горе, затова се съобразявай какво говориш.


информирай се, не искам да приемаш нищо

що се отнася до съобразяването, покажи ти как се съобразяваш с приличния тон, вместо да слагаш етикети.

добре, щом ме смяташ за умен, но с какво етикетите променят фактите?

ЗАЩО е тази паника, когато някой не е съгласен с теб? Страхувай се по-малко просто - никой с нищо не те заплашва, по-спокойно!

#####################
цитирай
17. анонимен - Серго
03.03.2011 20:36
Ти се опитваш насила да промениш нечие мнение; не искаш да чуеш чужди аргументи, добре - но откъде следва, че който не е съгласен с теб, е в грешка? - говориш на себе си.


информирай се, не искам да приемаш нищо

що се отнася до съобразяването, покажи ти как се съобразяваш с приличния тон, вместо да слагаш етикети - пак говориш на себе си.


Нямаш факти против Д. но " ЗАЩО е тази паника, когато някой не е съгласен с теб? Страхувай се по-малко просто - никой с нищо не те заплашва, по-спокойно!"
цитирай
18. gantree - @ Серго
03.03.2011 21:00
Серго коментар 13 написа:
Да, каза и тази тъпотия, но сгреши. Ето статията. Чудя се как Дъскарев не те трие, след като го ругаеш и плюеш. Я, кажи защо толкова го мразиш? Какво ти направи, комплексарю?

Серго, аз вече съм я чел. Не могат да я прочетат хората, които не са в страната, но четоха само моя коментар вчера за нея. Ето, сега могат да я прочетат, след еднодневното забавяне, което, ако не дуднех, можеше и да е многодневно.

Не ругая и не плюя Огнян. Няма нужда да въртиш опашка като пуделче тук, той обича котки. И не го мразя, в никакъв случай. Поговори си с него за всичко, което те интересува, той ще ти обясни, и не ме занимавай мен с лични въпроси. Нито те знам, нито те познавам, нито искам да те познавам. Нищо лично няма тук.

Серго коментар 14 написа:
Лъжеш, ти си ислямолевичар, защото отричаш, че Ал кайда извърши атентата против църквата в Александрия, въпреки, че ти цитирах CSM. Ти се опитваш всячески да омаловажиш МБ в Египет, т.е. ти си ислямолевичар.

Разбира се, аз съм ислямолевичар. Един е Аллах, и Гантри е неговия пророк :))) Нямаш и представа колко досаден зеленчук си. :)))

Не аз, а самите роднини на загиналите обвиняват Мубарак и още един от службите му, който после ги нарече "хомосексуалисти" по телевизията, и на другия ден му взеха оставката. Коптите не обвиняват Ал Кайда. Мубарак обвинява Ал Кайда, както и Кадафи сега. Както и ти, разбира се. Красива гледка си, в такава компания подреден. Тъпак.
цитирай
19. meto76 - Който и да дойде след Кадафи и Муб...
03.03.2011 21:47
Който и да дойде след Кадафи и Мубарак ще е по-добър избор за Либия и Египет, защото няма да има тази всеобхватна власт каквато имаха тези диктатори, особено либийския.
цитирай
20. анонимен - http://www. csmonitor. com/Wo...
03.03.2011 21:47
http://www.csmonitor.com/World/Middle-East/2011/0101/Egypt-church-bombing-Why-some-point-to-Al-Qaeda-linked-group

В Крисчън Сайънс Монитор от 1 ян т.г. пише, че най-вероятно Ал Кайда е взривила коптската църква. Това е издание, което сигурно коптите уважават. Освен CSM ПОЧТИ ВСИЧКИ СВЕТОВНИ МЕДИИ именно това казаха - Ал Кайда е зад терора в църквата. Това е ФАКТ. Роднините (част от тях) на загиналите на 9/11 казваха нелепи неща, бяха обезумели, говореха безумия. Това е нормално. Ето защо близките на загиналите копти са говорели безумия против Мубарак, роднините са били обезумели от скръб. Същите неща говореха и против Буш загиналите на 9/11. Дано сега ме разбереш, но се съмнявам, защото си ислямолевичар.
цитирай
21. анонимен - Горният коментар е от Серго
03.03.2011 21:49
От Серго
цитирай
22. gantree - @ Серго
03.03.2011 22:12
В Крисчън Сайънс Монитор от 1 ян т.г. пише, че най-вероятно Ал Кайда е взривила коптската църква. Това е издание, което сигурно коптите уважават. Освен CSM ПОЧТИ ВСИЧКИ СВЕТОВНИ МЕДИИ именно това казаха - Ал Кайда е зад терора в църквата. Това е ФАКТ.

Ти си зеленчук, Серго. Това е ТВЪРДЕНИЕ, а не факт. Научи се да правиш разлика между факт и твърдение. Поне това елементарно нещо научи, щом толкова държиш да разговаряш с мен.
И от двете страни имаш само ТВЪРДЕНИЯ. Факти нямаш, колкото и да ти се иска.

От едната страна са роднините на загиналите, които обвиняват Мубарак за този атентат. Аз предпочитам да се доверя на преценката на роднините. Това са хора, които са родени там и през целия си живот са живели там, всичко им е пределно ясно, защото са го живели през целия си живот. От другата страна е Мубарак и тайната му полиция, които твърдят, че зад атентата стои Ал Кайда. Ти, от своя страна, явно предпочиташ да се довериш на преценката на Мубарак, а не на преценката на роднините на загиналите. Не е у мен вината за това, че ти вярваш повече на Мубарак, който обвини Ал Кайда както за този атентат, така и за всичко, довело до оставката му. Проблемът си е само твой.
цитирай
23. gantree - @ Серго
03.03.2011 22:25
Серго написа:
... роднините са били обезумели от скръб. Същите неща говореха и против Буш загиналите на 9/11.

Това го пропуснах, но явно не бива. Роднините на загиналите на 9/11 за какво са обвинявали Буш, помниш ли? Не е ли било неописуем шок за тях арабите, "верните приятели на Америка", както Огнян нарича касапина Мубарак, петролните "стълбове на спокойствието" от Близкия Изток изведнъж избиват три хиляди невинни цивилни насред Ню Йорк? Ти, ако беше на тяхно място, на роднините на загиналите, щеше ли да се задоволиш с обяснението, че "ама те, арабите от Египет и Саудитска Арабия, са ни много добри приятели, ние всяка година по 1.5 милиарда долара военна помощ им даваме само на египтяните". Не, нямаше да се задоволиш с тия приказки, защото и тук, в конкретния случай разсъждаваш като страничен човек.
цитирай
24. анонимен - Серго
04.03.2011 00:16
Tова е много грозно ислямолевичрско внушение, защото няма нищо общо с Мубарак (тогава приятел на Америка), нищо общо с петролните кладенци (гнусна ислямолевичарска идея), а това за Саудитска Арабия е идея на Работническо дело, простако. 11 септ има всичко общо с Ал кайда, а не с Мубарак, или С. Арабия. това е идея на БКП, но ти си такъв тъпак (или си млад и не знаеш), а за военната помощ за Египет и С. Арабия, която помогнала на ислямските терористи е идея, която ти и Екатерина, комунягата, може да продадете на Атака.
цитирай
25. анонимен - Серго, пиши само за Египет. И то т...
04.03.2011 01:54
Серго, пиши само за Египет. И то туристически пътеводители. :)

Екатерина
цитирай
26. анонимен - П. С. Ако отвориш дума за Слънцето, ...
04.03.2011 01:57
П. С. Ако отвориш дума за Слънцето, Марс, Луната, Звездите или Черните дупки, ще ти искам обходен лист. :))))))
цитирай
27. gantree - @ Серго, коментар 24
04.03.2011 08:20
Кое е "много грозно ислямолевичрско внушение", зеленчук?
Ти самият пишеш в своя коментар 20 следния бисер:
Роднините (част от тях) на загиналите на 9/11 казваха нелепи неща, бяха обезумели, говореха безумия ...
... Същите неща говореха и против Буш загиналите на 9/11.

а после излиза, че аз съм правел "грозно ислямолевичарско внушение", като те цитирам в моя коментар 23. Да не си прекалил с ракията снощи, щом обвиняваш мен за нещо, което аз очевидно цитирам от твоя коментар 20? :))))
цитирай
28. анонимен - Леви десни!
04.03.2011 11:06
Защо бъркат Дъскарев с Атака?/Атака е ултра лява партия/. Защо ДПС не присъства на честванията на 3-ти Март?
Кога България е имала проблеми с десни партии? Напротив левите съсипаха България, както сега ще стане с Гърция.
Няма да си говорим на "тъпаци"! Отишли били в Либия на работа, за да свържат двата края! Горките! Уреждаха се с дебели връзки да заминат там!
Както казват в Югозападна България: "Нек ни е..т, нек ни е хубо!"
Политическата корекност обслужва точно тези които не се съобразяват с нея.
Онази госпожа - масажистката на Гадафи. Докато го масажирала /правила му с....и/ той и бил казал: "Защо махнахте добрия човек Тодор Живков?"
Да, ама Гадафи избра точно българите да натопи за спин скандала. Преди това опита с поляците, но те се изнесаха от Либия всичките само за 1 седмица.
Господа левичари, който стои прав и мирно никой не може да го "изненада" отзад.
За тази работа е досатъчно да се наведеш макар и малко!
Вие си бъдете левичари, но само не се срамувайте от това. Признавайте си!
Чудно защо десните не се срамуват да се нарекат десни за разлика от Вас?
Както виждате, ако се размисли човек и ако може няма как да бъде левичар!
цитирай
29. gantree - :))
04.03.2011 11:36
Защо бъркат Дъскарев с Атака?/Атака е ултра лява партия/. Защо ДПС не присъства на честванията на 3-ти Март?

Личиш си, Уотсън, по любимите пояснения в скобички :))) Трябва да положиш повече усилия, за да не си личиш.
И не, не те бъркам с АТАКА. Ти сам, по свое собствено желание се бъркаш с АТАКА. Като си вземеш граничните обозначения на профила, и си го наложиш върху Сидеров, почти си пасвате, само едно-две леки ръбчета още те отличават - 1) публичното отношение към САЩ, и 2) публичното отношение към РЗС. Иначе, по всичко останало си приличате 100%, като се почне от яростните "антикомунистически" изявления, и се стигне до размахването на ислямския Торбалан. Но има време, в което сам можеш да направиш 2 (две) неща - 1) да си топнеш главата под чешмата и да се осъзнаеш, или 2) да продължиш по същия път, дето само ти единствен не знаеш докъде ще те изведе. Изборът си е твой, успех.
цитирай
30. анонимен - Защо бъркат Дъскарев с Атака?/А...
04.03.2011 11:45
анонимен написа:
Защо бъркат Дъскарев с Атака?/Атака е ултра лява партия/. Защо ДПС не присъства на честванията на 3-ти Март?
Кога България е имала проблеми с десни партии? Напротив левите съсипаха България, както сега ще стане с Гърция.
Няма да си говорим на "тъпаци"! Отишли били в Либия на работа, за да свържат двата края! Горките! Уреждаха се с дебели връзки да заминат там!
Както казват в Югозападна България: "Нек ни е..т, нек ни е хубо!"


абе лайно! какво правят американци, канадци, французи, италианци, турци в джамахирията? същото, което и българите. но понеже си префърцунено говно, не можеш да наведеш поглед толкова надолу, че да видиш хората как живеят.

сега звуча доста дясно, по твое определение, поне от тона няма да се оплакваш,
цитирай
31. анонимен - От 28на 29 и 30 /:Защо бъркат Дъскарев с Атака?/
04.03.2011 12:17
1.Това не е Дъскарев. Аз не съм Дъскарев. Дъскарев не бил много по-прост от мен!
2.Гантрии се държи като болезнен гей.
3. А 30 показва комунистически слаб интелект. "какво правят американци, канадци, французи, италианци, турци в джамахирията?"
Много просто какво правят? Те работят за много повече пари от българите.
Какво правят в момента няколко тв журналисти от CNN в Алджазира - същото.

4. "да видиш хората как живеят. " Пояснение: В България всичко се забави до настъпване на световната криза. Главно поради бясната съпротива на "селския комунизъм" и изключителната сили и многобройност на кадрите на ДС в България и лобито им в чужбина. Това се отнася и за царското семейстово.
Започнахме с първите реформите и ще останем последни поради горните причини. Голямо национално унижение е факта, че бивши съветски републики ни изпревариха в ЕС, Шенген и пр.
Така че хората в България няма да живеят добре докато има остатъци от комунизъм и тези хора са още на власт под разни форми. Един ден може би!
Руснаците обаче те са като циганите-прокълнати. Никога не са били добре не са добре сега и никога няма да бъдат добре. Знаете защо! Но това не е утеха за нас.


цитирай
32. gantree - @ Уотсън 31
04.03.2011 12:46
Така че хората в България няма да живеят добре докато има остатъци от комунизъм и тези хора са още на власт под разни форми. Един ден може би!
Руснаците обаче те са като циганите-прокълнати. Никога не са били добре не са добре сега и никога няма да бъдат добре.

Слабо, Уотсън. :))) ЗабравИ да завършваш патетичните си моменти със "... защото такава е черната и вечна безнадеждност на ..." ... Русия, Третия Свят, или каквото още си избереш, според случая. Не искам да кажа, че си елементарен, но усилията ти са наистина недостатъчни.
цитирай
33. анонимен - Слабо, Уотсън.
04.03.2011 13:25
Г-н Дъскарев, какви са тези параноици в блога? Защо им се привиждате навсякъде?
Сега се лепнаха на мен. Не е заслужено! Ако бяха наблюдателни щяха да видят, че правописа ми е по-слабот Вашия, небрежен съм в изказа и непрекъснато употребявам !!! и ???.
Освен това мразя комунизма повече, защо съм патил здраво още от ранна възраст.
За разлика от Вас харесвам метал рока и пр. Последно, но не по важност не съм политически коректен. Не могат да ме опровергаят или обидят, защото осведомеността и презрението ми към комунизма ще ги вкамени. Не познавам нито един свестен човек комунист. Познавам много хора от училище, казармата, университета, бизнеса и живота. От нищо не се срамувам! Много хора се срамуват от мен. Благодаря на Бог, че дойде това време!
цитирай
34. gantree - :)))
04.03.2011 13:57
Браво, Уотсън. Така вече става, почти си идеален.
Остава само един дребен детайл - трябва да си измислиш име, за да завършиш пълния цикъл. Имай предвид, че Серго, Радо, Симеон и Кирил Аначков са вече заети, но за успокоение на все по-развеселената част от аудиторията, има още десетки и стотици свободни варианти.
цитирай
35. анонимен - Холмс, слабо ти е дедуктивното мислене.
04.03.2011 16:01
Навсякъде ти се привиждат Огиевци. Я се успокой и си помисли за разни положителни неща, че нещо съвсем изтреща, та чак ме тревожиш.
цитирай
36. анонимен - за 31, 33
04.03.2011 17:34
болезнено въртене в една и съща матрица - излез от нея
като опре да даваш отговори - включваш на автописане; знаем за ДС
я кажи кога посети Египет, не беше ли по татово време?



de gidi licemerni skudoumnici
цитирай
37. анонимен - Exactly my thoughts - Ella
06.03.2011 01:20
Но в източния град Дерна, активист на Ал Кайда на име Abdelkarin al-Hasadi вече обяви ислямски емират. Забележителното е, че той е освободен от лагера в Гуантанамо под натиска на прогресивната общественост, която аз наричам ислямо-левичарска.

цитирай
38. анонимен - Sarah Palin has had enough of Oba...
06.03.2011 01:57
Sarah Palin has had enough of Obama's silence on Libya… Here is her statement in its entirety: It’s a little perplexing looking at the White House today. There was a statement on the horrible earthquake in New Zealand, and certainly our hearts go out to all those affected by this horrible natural disaster. But nothing on the slaughter in Libya? The protests in many places in the Middle East affect regimes that have cooperated with the U.S. on issues from peace with Israel, fighting al Qaeda, hosting our military forces, or cooperating against Iran’s nuclear ambitions. Gaddafi’s Libya is different….


##############
цитирай
39. анонимен - за 'сички scaremongers
06.03.2011 02:02
Derna is the capital of a province by the same name in the region of Cyrenaica, some 1250 kilometres east of Libya's capital Tripoli. Al-Baida lies about 100 kilometres west of Derna.

Start of sidebar. Skip to end of sidebar.
Related Coverage

Al-Qaeda behind Libyan uprising Adelaide Now, 9 days ago
Gaddafi's grip on Libya slips The Australian, 9 days ago
Gaddafi 'ordered Lockerbie' Herald Sun, 10 days ago
Thousands flee Libyan bloodbath Herald Sun, 10 days ago
Al-Qaeda group calls for jihad in Egypt Herald Sun, 9 Feb 2011

End of sidebar. Return to start of sidebar.

Earlier, Italian Foreign Minister Francesco Franco Frattini said embattled Libyan leader Moamer Kadhafi had lost control of Cyrenaica and shared reports that an Islamic emirate had been declared there.

Speaking at a meeting in Rome organised by the Community of Sant'Egidio, a Christian organisation, Frattini said here had been recent proclamations in Cyrenaica that it was now an Islamic emirate and calls to break with the West.

"It is a worrying developments if radical Islam is only a few hundred kilometres away from the European Union's front door, but nothing can justify the violent death of hundreds of innocent civilians," he added.

But residents in Derna told reporters on the spot that while there was some Islamic presence in the city, talk of an emirate was not true.

One resident said claims of an al Qaeda-led emirate "was something to scare Europe with." (http://www.heraldsun.com.au/ipad/al-qaeda-sets-up-islamic-emirate/story-fn6s850w-1226011076258 )

################

п.с. както се и очакваше, Либия се разпада - не на три части, както се коментираше, а на две (засега)

цитирай
40. анонимен - Серго
07.03.2011 11:47
Няколко дни ме нямаше и тук се разбушували, освен революционни страсти,
параноичногейски такива.

"Серго, пиши само за Египет. И то туристически пътеводители. :)

Екатерина" - Бъркаш ме с Бедекер, драга.

"П. С. Ако отвориш дума за Слънцето, Марс, Луната, Звездите или Черните дупки, ще ти искам обходен лист. :))))))"

Ба, това ми хареса! Щом знаеш какво е обходен лист, значи сме от една генерация.
цитирай
41. gantree - @ Серго
07.03.2011 18:25
Добре, че си дошъл сега, за да си покажеш дебелоочието за пореден път.
Зер досега никой не разбра колко дебелоок трябва да си, за да защитаваш леви арабски диктатори и в същото време да се самообявяваш като "десница".
цитирай
42. анонимен - Няколко дни ме нямаше и тук се раз...
07.03.2011 19:57
Серго написа:
Няколко дни ме нямаше и тук се разбушували, освен революционни страсти,
параноичногейски такива.

"Серго, пиши само за Египет. И то туристически пътеводители. :)

Екатерина" - Бъркаш ме с Бедекер, драга.

"П. С. Ако отвориш дума за Слънцето, Марс, Луната, Звездите или Черните дупки, ще ти искам обходен лист. :))))))"

Ба, това ми хареса! Щом знаеш какво е обходен лист, значи сме от една генерация.


Ба, от една генерация... Какво разбираш под "една генерация"? Хората се формират по различен начин, дори и живели на едно и също място по едно и също време. Така че, недоумявам. Освен ако твърдиш, че съм длъжна да мисля като теб...

Да знаеш какво е "обходен лист" е същото като да искаш да знаеш за Марс, а да не си ходил на Марс. Объркваш се нещо.

Екатерина
цитирай
43. flyco - я да попитам
11.03.2011 09:35
Петролните кладенци в източната или западната част на Либия са или са равномерно разпределени? От това зависи бъдещето на тези територии. Тук лявото и дясното са напълно изключени като прекалено фини настройки.
цитирай
44. gantree - @ Флайко :))
11.03.2011 12:43
И откъде-накъде реши, че от петролните кладенци зависи "бъдещето"? И то в началото на глобален процес на отхвърляне на петрола и замяната му на първо време с природен газ? По-добре се поинтересувай в коя част на Либия са газовите находища, далеч по-правдоподобна теория на конспирацията ще се получи.
цитирай
45. tull - По темата, но във Фейсбук
18.03.2011 14:28
http://www.facebook.com/note.php?created&&note_id=153634224697305#!/notes/ognian-daskarev/световн
цитирай
46. tull - Във Фейсбук
31.03.2011 09:16
"Скъпа, забравих да залегна" или два сантиметра по-наляво
от Ognian Daskarev на 30 март 2011 г. в 18:47

На днешния ден, но точно преди 30 години, Роналд Рейгън оцеля след опит за убийство. На 30 март 1981, само 69 дни след като встъпва в длъжност, Рейгън излиза от хотел във Вашингтон, прави няколко крачки към колата си, когато един човек, приклекнал в стойка на стрелец изстрелва 6 куршума. Настъпва хаос. Президентът е повален от охранителя Jerry Parr на земята, за да бъде спасен от възможен втори нападател. Рейгън е натикан в автомобила, който светкавично се отправя към Белия дом. Вътре, Рейгън отначало се оплаква от болки в гърдите и след кратко мълчание неясно казва, че сигурно си е наранил устата при падането. После започва да храчи кръв. Jerry Parr, на когото най-вероятно държавния глава дължи живота си, мигновено променя маршрута и колата поема към болницата. Там се оказва, че Рейгън е ранен в лявата подмишница. Куршумът е спрял в белия дроб, на два сантиметра от сърцето. С обичайния си хумор, президентът посреща съпругата си в болницата с думите: "Скъпа, забравих да залегна".



Държавният секретар ген. Александър Хейг поема временно властта, защото никой не може да се свърже с Буш-старши, тогава вицепрезидент, който лети от Тексас за столицата. Това решение на Хейг предизвиква малък скандал в правителството.



Неуспелият убиец е Джон Хинкли, /п/ объркан младеж, който се чуди какво да прави с живота си и се възхищава от Марк Дейвид Чапман. Същият четири месеца по-рано е убил Джон Ленън. Хинкли е безнадеждно влюбен в актрисата Джоди Фостър и я преследва с писма и предложения за среща. Тя, обаче не му обръща никакво внимание. Отчаяният Хинкли е обзет от бясно желание да извърши най-сетне нещо значимо и за да впечатли Фостър, решава да убие Рейгън. Именно това е причината за покушението.



Рейгън остана жив, изведе Америка от тежката икономическа криза, беше избран за втори мандат, събори световния комунизъм и напусна властта с огромно одобрение. В историята няма ако, но какво щеше да се случи с нас, ако в онзи отдавна отминал 30 март, Хинкли беше изстрелял 4-ия си куршум 2 (два) см по-наляво? Според мен ако не бяха тези 2 см, сега щеше да управлява наследник на Т. Живков, нямаше да има преход, членство в ЕС и НАТО и милиони мизерстващи българи, бленуващи по Живков. Нямаше днес да има демонстрация против АЕЦ Белене, както и може би тук нямаше да има интернет и фейсбук, а аз нямаше да напиша този текст. Нещастният Мишо Бирата дори щеше да е жив, тъй като нямаше да стане бизнесмен.



Но най-смешното е, че Джоди Фостър и тогава и сега е с обратна полова насоченост, т.е. съвсем безсмислено Джон Хинкли е взел най-трудното решение в празния си живот.



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tull
Категория: Политика
Прочетен: 1960410
Постинги: 144
Коментари: 2933
Гласове: 3430
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031