Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 14:03 - Човешки права ли!
Автор: tull Категория: Политика   
Прочетен: 33400 Коментари: 91 Гласове:
11

Последна промяна: 12.08.2010 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЧОВЕШКИ ПРАВА ЛИ! Президентът на САЩ, който е ляв радикал и уж десният кмет на Ню Йорк подкрепят строежа на 13-етажна джамия, на стойност 100 милиона долара. Джамията ще бъде изградена на метри от някогашните кули, разрушени на 11 септември 2001. Защитниците на строежа твърдят, че джамията олицетворява величието и безкрайната толерантност на Америка. Според тях проектът е символ опазването на човешките права в САЩ. Но тези хора не искат да признаят, че джамия, в която ще се проповядва исляма ще бъде построена буквално върху костите и праха на три хиляди души, убити от ислямистки терористи точно в името на исляма. Защитниците не се интересуват, че издигането на огромната джамия на лобното място на хилядите жертви на джихадистите, осквернява паметта им. Не, защитниците защитават човешките права на мюсюлманите в САЩ. Поддръжниците на проекта изобщо не се интересуват от човешките права на християните в ислямския свят. Например от едно основно тяхно право – да строят църкви в ислямски страни. Президентът, кметът и хората им изобщо не се интересуват, че джамия до мястото на най-голямото терористично деяние в историята, ще окуражи ислямистките терористи по света. Терористите по света ще ликуват, защото ще приемат джамията като слабост на Америка във войната и срещу тях. Инициаторът на мега-джамията е американски имам на име Feisal Abdul Rauf. Той твърди, че джамията ще бъде символ на помирението и толерантността. Но самият имам е противоречив и нетолерантен човек. Той отказа да заклейми терористичната организация Hamas, излъга, че 100-те милиона за джамията ще бъдат събрани от американските мюсюлмани – пред арабски медии Rauf заяви, че проектът ще бъде платен от „дарения на американски мюсюлмани и от ислямски и арабски страни”. Имамът обяви, че е за диалог между религиите, но пред арабски медии каза, че не вярва в такъв диалог! Същият е свързан с организация, която стои зад така нар. флотилия на свободата, която беше спряна от израелската армия в международни води на 31 май т.г. Организацията се казва Perdana Global Peace Organization и е базирана в Малайзия. Нещо повече, човекът, който е главен организатор на строежа на джамията, веднага след 11 септември обяви, че американската външна политика е виновна за нападението срещу Америка. Този „аргумент” е главното оправдание за терористичния акт на ислямистките терористи и световната левица, които взимно се подкрепят.   Неотдавна в щата Аризона беше приет закон, с който незаконните имигранти подлежат в случай на съмнение, на проверка от полицията. Аризона е граничен щат и е силно засегнат от незаконните имигранти от Мексико, които нарушават драстично  американските закони и в много случаи извършват престъпления. Но, Обама, най-левият президент в историята на САЩ, незабавно нападна закона срещу нелегалните имигранти и даде под съд собствения си американски щат Аризона! В резултат на това нечувано действие, федерален съдия отмени най-важните точки от закона и на практика го обезсмисли. Обама каза, че е против законодателството, защото, естествено, то нарушавало човешките права. Преди дни, друг федерален съдия отмени забраната за еднополови бракове в Калифорния. Сега и в Калифорния децата, отглеждани от двама мъже или две жени, ще се чудят на кого да казват „татко” или „мамо”. Забраната, разбира се, беше отменена в името човешките права. Българският съд не се колебае да освобождава убийци, крадци, изнасилвачи. Освобождава ги, поради липса на доказателства. МВР и Прокуратурата, обаче, твърдят, че доказателствата са достатъчни. Вероятно границата между достатъчни и недостатъчни доказателства е неясна, но българския съд на практика насърчава престъпниците да извършват престъпления. В същото време този съд обезсърчава полицията да лови престъпниците и обезсмисля действията на полицаите. Естествено и това се прави заради човешките права. Българските медии и неправителствени и правозащитни организации, почти всички леви и претъпкани с бивши комунисти и агенти на държавна сигурност, бурно ръкопляскат на опазването на човешките права от българския съд. Уж дясната партия ДСБ, пък  подкрепи провеждането на гей парад в София, само заради човешките права, разбира се. Може ли някой да си представи Републиканската партия на САЩ да подкрепи гей парад в Ню Йорк? И така заради човешките права в Америка подкрепят и насърчават ислямистките терористи, но не и правата на роднините на жертвите на 11 септември. В Аризона беше обезсилен закон против незаконните имигранти, заради техните права. Но противниците на закона не се интересуват от човешките права на жителите на Аризона, които страдат от нелегалните имигранти. В Калифорния  бяха разрешени еднополовите бракове, защото и гейовете имат права. Но защитниците на хомосексуалистите и лесбийките, изобщо не се интересуват от правата на хората с нормална сексуалност. Българският съд и почти всички медии са изключително загрижени за правата на престъпниците, но съдът и медиите нехаят за човешките права на обикновените българи, които са подложени на постоянни и жестоки нападения от престъпниците. Ето защо ми се повръща, когато чуя словосъчетанието „човешки права”!  



Гласувай:
14



1. tomcat - ГРЕШКА!
12.08.2010 14:30
ГРЕШИШ атентатите на 9.11 са дело на престъпното американско правителство, а не на някакви ислямисти!Да ти пращам ли пак линкове с истината или и тях упорито ще изтриеш?
цитирай
2. gantree - @ Tull
12.08.2010 14:30
Здравей.
Мда, прав си, за съжаление.

Колкото до ДСБ, и мен ме загубиха с тази уж неизразена, но и неопровергана официално подкрепа за гей-парада.

Поздрави.
цитирай
3. анонимен - Браво
12.08.2010 15:05
Дъскарев! Повръща ти се от човешките права, а? Няма що, голям си демократ.
цитирай
4. анонимен - Браво!
12.08.2010 16:02
И на мен ми се повръща от такива човешки права!
Статията е великолепна! Браво!
цитирай
5. stoni - Все пак и Огнян е човек и може да се ...
12.08.2010 16:40
Все пак и Огнян е човек и може да се подхлъзва..направил го е:))
Да построи кой каквото може. Ако имах 100 милиона бих построил гърменската черква с други размери в Манхатан на кота нула...ама нямам а и да помоля братята християни да ми помогнат да я построим и те нямат, защото парите отидоха в атеистите а те пари за черкви няма да дадът. За мен мюсулманите са приятели във войната с атеистите и крайните радикали, които фактически са техните въоръжени религиозни войни.
цитирай
6. анонимен - 11.09
12.08.2010 16:55
Най вероятно атентатите са дело на самите американци
цитирай
7. анонимен - "Защитниците на строежа т...
12.08.2010 17:03
"Защитниците на строежа твърдят, че джамията олицетворява величието и безкрайната толерантност на Америка. Според тях проектът е символ опазването на човешките права в САЩ."
Потресна глупост! Няма да давам квалификации за тези, които твърдят това.
Тази джамия ще олицетворява за 99,99% от изповядващите ислям победата им над друговерците. Дори за тези, които не са изповядвали радикален ислям!
Направо съм шашнат от такъв начин на мислене на съветниците на Обама и кмета на Ню Йорк. Тези хора не знаят ли, че отстъпките им винаги ще се тълкуват като отстъпки, т.е. победа за правоверните, никога няма да се приемат като жест на добра воля!
Това е начин на мислене дълбоко вкоренен в тия ширини и тия народи. Не предполагах, че Обама може да се окаже толкова късоглед, а администрацията му толкова мекушава , а може би и продажна !
Симеон.
Добре е, че се намери един, който да напише нещо подходящо за ставащото.
цитирай
8. demonwind - Кой подпали Райхстага?
12.08.2010 17:54
Отговорът на този въпрос ще ви даде и отговора на въпроса "Кой извърши атентатите от 11 септември". Още повече, че в Пентагона не се е забивал никакъв самолет, а от всички работещи в кулите-близнаци евреи (общо там са работили над 100 000 души, от които повече от половината евреи) не е загинал нито един! При условие, че атентатите стават в началото на работния ден, а закъснението за работа в САЩ често се третира като удобен повод за незабавно уволнение. Така загиват 3000 човека, които са се озовали на неподходящото място в неподходящото време и които някой е решил да направи курбан точно на този ден. После хвърлиха вината на талибаните, съсипаха до основи Афганистан (преди това братушките го бяха спиздили доста успешно), пълчища мизерници плъзнаха към ЕС (включително и България, където е пълно с афганистанска измет с неясен бизнес, като банките щедро отпускат заеми за ЗАКУПУВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ИМОТИ на тази сган, без да проверяват източниците на доходите им, а именно търговията с дрога), а след това изфабрикуваха и оръжия за мосово поразяване в Ирак, прибраха си протежето Саддам, който сега някъде се припича под съвсем друга самоличност ведно с най-близките си, а иракския народ гине ката ден в атентати, причинени от вътрешни вражди, резултат обаче именно от американската окупация. Разбира се, и българските печалбари са на първа линия, а като ошушкат някой лаком задник, тръгнал да си търси акъла, вместо да ходи да блъска по строежите из Западна Европа (поне е в пъти по-сигурно, че няма да го върнат в чувал), е тръгнал да се прави на Рамбо в държава със съвсем различен народ - и по манталитет, и по религия.
Сега САЩ търсят цаката и на Иран, обаче онези не са Ирак и ИМАТ ядрено оръжие. За целта САЩ си намериха пушечно месце в лицето на българските гьотферени и е много вероятно при един конфликт ракетките от Иран да довтасат първо у нас - то на България й трябват най-много две, за да свърши 20 годишната агония веднъж завинаги!
цитирай
9. анонимен - АДОЛФ ХИТЛЕР
12.08.2010 18:00
Ако издигнат синагога ще бъде вече обидно,защото всъщност чичко Рокфелер и сие събориха кулите!!!
цитирай
10. анонимен - Статията определено ми хареса
12.08.2010 18:05
За съжаление фактологически погледнато всичко написано е правилно.
цитирай
11. tomcat - ДО demonwind
12.08.2010 19:08
нека все пак да не забравяме факта ,че сащ са създали и спонсорират щедро терористични организации ,като Алкайда .Иран нямат ядрени оръжия, но имат не лоши ракети и добра боеспособна армия която е напълно в състояние да измете американските агресори!Единствената надежда на България е излизане от терористичната организация нато и пълно скъсване на всякякви военни съюзи с двигателя на злото в този свят а именно сащ, само и единствено това ни гарантира сигурност и бъдеще!
цитирай
12. анонимен - Мда
12.08.2010 20:26
Американците и, най-вече, американските евреи (които, както знаем, нарочно не са отишли на работа на 11.09) са виновни и за петната по Слънцето! Има документи! Искате ли да пусна линк?

Венсеремос! (Продължавайте да плюете Дъскарев докато аз си изпия хапчето... Сега сестра, сега...)
цитирай
13. liliyanaandreeva - Мъжката полигамия е майката на кастовата сегрегация, половата и расовата дискриминация
12.08.2010 20:50
и е баща на порока - проституция,педофилия, содомия , порнография, наркотици, хазарт,СУЕВЕРИЕ и религиозна шарлатания...насилие, агресия, шантаж, рекет , изнудване, конкиста, инквизиция, екзекуция, жертвоприношения ... изобщо злото не идва само!
цитирай
14. raders - ГРЕШИШ атентатите на 9. 11 са дело на ...
12.08.2010 21:06
tomcat написа:
ГРЕШИШ атентатите на 9.11 са дело на престъпното американско правителство, а не на някакви ислямисти!Да ти пращам ли пак линкове с истината или и тях упорито ще изтриеш?


Приятелю, защо така ми се чини, че имаш нужда от квалифицирана медицинска помощ? И кой от правителствените чиновници отвлече самолетите? Ама не искам да ми обясняваш, че било в отговор на еди какво си решение на правителството. Подобни оправдания винаги могат да се намерят. Искам точно и ясно. Името на министрите - насочили самолетите в кулите...
цитирай
15. анонимен - До номер 13
12.08.2010 21:07
Лелеее лелче!Видно е,че при теб sex-а идва по - рядко от коледата и само за това говориш трака :))))
цитирай
16. raders - Всъщност, и на мен взе да ми се пов...
12.08.2010 21:08
Всъщност, и на мен взе да ми се повдига от тези човешки права. Излиза, че нормалните хора не могат да имат права. Права имат само изродите и престъпниците. Хубав постинг.
цитирай
17. tomcat - ДО УВАЖАЕМИ raders
12.08.2010 21:55
Медицинска помощ препоръчай на хората ,които се връзват на безумните лъжи на бандитското американско управление.На тези които се вързаха за оръжията за масово поразяване на Садам,за страшният терорист Осама, агент на ЦРУ между другото,които не могат да заловят вече 10та година и които търсят все на места богати на петрол и ресурси и от важно стратегическо решение.На тези които вярват че агресор номер 1 в света САЩ му пука за човешки права и демокрация.Аз истината отдавна съм я разбрал за това кой мъти водата в световен план!
цитирай
18. odette - И аз съм съгласна с мнението за изопачаването на човешките права
12.08.2010 22:05
Всичко се върши уж в подкрепа на човешките права, а някак излиза винаги в техен ущърб. Винаги се взема от едни, за да се даде на други, винаги някой е дискриминиран в името на уж дикриминираните. Странно е, че се стига до такова небивало положение.
Аз също не вярвам в това, че атаката е дело(в замисъла си) на ислямисти и съм по-склонна да предполагам, че зад това стоят далеч по-могъщи структури, а не група религиозни фанатици - не че се съмнявам в това колко болни мозъци са, но предвид, кой стои зад финансирането им и кой има потенциалните възможности да организира толкова мащабен план...си позволявам да се обърна към други по-достоверни алтернативи.
И въпреки това идеята за джамия на това място ми се струва повече от ужасна. Защо ли винаги хората намират оправдание за най-зловещите си деяния, позовавайки се Бог?
В името на техния Аллах, те вършат неща, които в името Нашия, кръстоносците и Инквизицията причиняваха преди векове. А доколко всъщност и двете са дело на верска и религиозна почит - е отделен въпрос. Но съм склонна да мисля, че радикалните ислямисти наистина си убедени, че така прославят своя гуру, което е мноооого лошо.
Колкото и да им се иска да е изблик на толерантност - тосъс сигурност не е.
Освен това има неща, които не бива да бъдат толерирани, защото са вредни.
Ако тези, управляващи самолетите, врязали се в кулите, бяха педофили, то - детска градина ли трябваше да се построи в тяхна чест(грубо и безвкусно сравнение, но само такива в последно време карат хората да се замислят)?
цитирай
19. анонимен - Семьон
12.08.2010 22:09
Мракобесна статия от един мракобесник. Типично за Дъскарев.
цитирай
20. анонимен - ГРЕШИШ и ти !!!
12.08.2010 22:58
tomcat написа:
ГРЕШИШ атентатите на 9.11 са дело на престъпното американско правителство, а не на някакви ислямисти!Да ти пращам ли пак линкове с истината или и тях упорито ще изтриеш?

Ити си "заблудена овца " тип Будьоновист....За всичко е виновна Америка,но всички се натискат да ходят да живеят и работят там...И аз мога да ти дам много живи примери,а не разни линкове,оформени от такива задръстеняци кат теб...
цитирай
21. darktales - 8. demonwind
12.08.2010 23:02
А стига вече с тази глупост, че нямало убит нито един евреин. Има списъци на почти всички жертви заедно със снимките им и всеки може да ги прочете и да си направи изводите. Например само на "Ro-" има 1 загинал с фамилия Розен, 3 Розенбаум, 2 Розенберг, 2 Розенблум, 2 Розентал, 1 Ротберг, 1 Ротенберг. И тъй нататък.
цитирай
22. анонимен - Малей,
12.08.2010 23:29
каква червена антиамериканска измет се е довлякла тук! Не стига, че ляв кюнец стана президент, та да отслаби Великата демокрация, та и тия тук наливат масло в огъня.
Марш веднага в Сибир, гейове нещастни!
цитирай
23. mileidi46 - http://www.youtube.com/watch?v=7dMrqJ6sFrw&feature=related
12.08.2010 23:38
Spezialno davam tozi link za tezi,koto ne vqrvat,4e 11 septemvri be6e edna golqma luja! tuk v Italiq se vode6e razsledvane edna godina direktno po televiziqta s kompetentni xora..piloti,injineri...fizizi...! kat vleznete v youtube.it ne v com--vsi4ko e filmirano sus iz4isleniq sus sxemi! Djuliqno Kiesa napravi film za tova!!Mislete i gledaite!Ima mnogo po kompetentni xora ot men i vas...Koito kazaxa--luja!
A tozi link e za RADERS!!
http://www.youtube.com/watch?v=kad0mvJk2AM&feature=related
цитирай
24. анонимен - Gre6i6 !
13.08.2010 00:23
Tezi 3000 du6i bqha ubiti ot hora,nqma6ti ni6to ob6to s islqma,islqma propowqdwa lubow,a ne ubiistwa

Allahu Aqbar !
цитирай
25. podvodni - "Имамът обяви, че е за диалог ...
13.08.2010 00:45
"Имамът обяви, че е за диалог между религиите, но пред арабски медии каза, че не вярва в такъв диалог!"

Ще ти преведа на прост език какво означава това.

Имамът подкрепя диалога между религиите - " Имамът обяви, че е за диалог между религиите ....", но силно се съмнява че тои диалог ще се проведе, поради известни англо-саксонски, и Израелски причини -" ........ но пред арабски медии каза, че не вярва в такъв диалог!"
Требе и акъл, не само плюскане!!
цитирай
26. анонимен - Вие страдате ли от нещо
13.08.2010 04:33
или ви се струва много просташко да отидете при психоаналитик? ;)
цитирай
27. swanlake - Само не разбрах какво общо имат ч...
13.08.2010 06:36
Само не разбрах какво общо имат човешките права от които ти се повръща с атентатите в Америка? Ех тази българска компетентност...
цитирай
28. анонимен - Damn me!
13.08.2010 08:04
На Дъскарев му се повръща от човешките права, защото няма нищо общо с демокрацията. Такива като него са били инквизитори в миналото.
цитирай
29. liliyanaandreeva - Ислямът е един от полигамните зелени Динозаври...
13.08.2010 08:04
Природата е отхвърлила Динозаврите защото са несъвместими с Бозайниците, а някои приканват бозайниците да бъдат толерантни към Динозаврите.
цитирай
30. demonwind - 21. darktales
13.08.2010 09:05
Аха, 10 загинали евреи от общо 50 000 - много бе! И то в работно време! Май "ислямистите" са виновни, а? Не защитавам по никакъв начин чаршафите, защото са ми достатъчно противни, но когато се манипулира целия свят по такъв долен начин, просто не мога да приема. Но какво да се прави - 95 % от населението на Земята представлява стадо, което следва малцината пастири срещу минимални облаги. Пресен пример са последните избори у нас - стадото си продаде гласа за 50 кинта, после търси под вола теле. Аман!
цитирай
31. анонимен - Въобще не ми пука
13.08.2010 09:49
за какво мюсюлманите си дават парите,дори да е за строеж на джамии в центъра на Ню Йорк.Религиозните институции обират парите на населението,за да се обогатяват и да имат влияние над по-големи маси от хора и така да влияят на политиката .Само че на хората вече взе да им писва от множество религии и задължението да се съобразяват с тях.
цитирай
32. godlieb - 1878-ма!
13.08.2010 10:08
СЪЩО - АМЕРИКА Е ВИНОВНА - ПОВЕРВАЙТЕ!
цитирай
33. mamkamu - !
13.08.2010 10:17
Е този път не съм съгласен с автора! Големи глупости е написал...

Да отричаш исляма заради ислямските фундаменталисти е все едно да отричаш християнството заради мормоните.

Още много фурни хляб трябва да изядат някои хора за да разберат смисъла на свободата и толерантността.

В момента Сащианците, за разлика от либерална Европа, правят точно, каквото е необходимо -борят се с твърдо, дори агресивно с ислямския тероризъм в международен план, но не притискат собствените си мюсюлмани, повечето от които са техни граждани.

Скоро имаше едно изследване, според което огромното мнозинство от американците са против налагането на всякакви ограничения за носенето на бурки и никаби. И това след 11 септември...

А за строенето на църкви в ислямския свят, ами нали точно това ни отличава, нас цивилизованите от варварите. Тук сме свободни!

Мнооого фурни хляб, мнооого...
цитирай
34. анонимен - merkator
13.08.2010 10:20
Идеята на евреите, които напрактика притежават и САЩ и Канада, е да размият и унищожат християнството в Северна Америка (пък и не само). За всеки християнин, искащ да живее и работи в тези две държави бариерите са стотици. За Африка и Азия спънки няма! Имам приятели, които разказват как за два месеца цели родове и племена заселват огромни новостроящи се квартали. Повечето от тези хорица, никога не са имали течаща вода, ток или достъп до образование и никога не биха имали претенции за джамия или какъвто и да друг храм! Те са благодарни на покрив и храна! Но техни "религиозни" водачи, подстрекавани от еврейската клика, непрекъснато ги изнудват и манипулират за да се поддържа напрежение и да се потъпква и мачка достойнството на християните! Тази джамия е точно такъв акт на насилие....
цитирай
35. darktales - 30. demonwind
13.08.2010 11:22
Не, 10 загинали евреи само с фамилии, започващи с "Ro-". Това са 100% еврейски фамилни имена, също като Леви и Коен, и принадлежат на хора, които ( или по-скоро техните родители ) нямат комплекси от тях. Но човек може да се казва Джон Смит и пак да е евреин. "Лоуи" и "Вайл" например също много често са еврейски имена, съответно фонетичен вариант и анграм на "Леви". "Сегал" също е еврейско име, съкращение от "сеган левиах". Родригес, Лопес, Рот, Клайн, Шварц и тъй нататък също много често са еврейски.
Но както и да е, ти твърдиш, че няма НИТО ЕДИН загинал евреин в атентатите от 11.09. Достатъчен е един поглед в списъка на жертвите, за да се види, че това е партенка. Ако това се представя като довод, че атентатите са организирани от някой друг, то този довод е плоска лъжа.
цитирай
36. анонимен - Вулканът от плюнки срещу написа...
13.08.2010 11:37
Вулканът от плюнки срещу написаното от Дъскарев показва много неща.
На първо място , колко добре е организирана "най-прогресивната част от човечеството".
На второ колко са синхронизирани в оплюването на идеологическите си противници.
На трето, какви доста невероятни лъжи се говорят, за да се злепоставят противниците им.
И колко прав е бил Дъскарев, когато заговори за ислямо-левичарите!

Няма нищо човешко което ислямо-левичарите да не са употребили за подлите си замисли. В случая те са дваж по яростни защото Дъскарев е свързал въпроса за спекулациите с човешки права със ставащото у нас и спекулациите с човешки права ( критиките към действията на полицията , решенията на съда и т.п) , което си е претекст за [b]да се дестабилизира правителството с цената на дестабилизация на обществото и държавата.[/b]

Но кога ли ислямо-левичарите са се интересували от друго освен от добиране до властта. (После да видите какви човешки права ще се спазват!)
Симеон . Да не се бърка със Семьон ! :-)
цитирай
37. gantree - @ mamkamu
13.08.2010 11:51
Здравей, Юрий.
mamkamu написа:
Е този път не съм съгласен с автора! Големи глупости е написал...

Да отричаш исляма заради ислямските фундаменталисти е все едно да отричаш християнството заради мормоните.

Твое право е да се съгласиш или да не се съгласиш, но поне не пиши глупости. Искам да кажа, не онагледявай несъгласието си с несъстоятелни и глупави примери.

Ислямски фундаменталисти са мюсюлманите в "чист вид". Това са онези мюсюлмани, които се връщат към основата на исляма, към неговата най-чиста, ранна първоначална форма. Към фундамента на ислямското учение. Затова ги наричаме фундаменталисти. В този смисъл, всеки един от нас, който отрича и отхвърля исляма, го отрича и отхвърля във фундамента му, а не в по-късните му разклонения. Следователно е напълно естествено един човек като Огнян, и като мен самия, да отхвърля исляма именно заради ислямските фундаменталисти. От друга страна, мормоните са късна християнска ерес, и в никакъв случай не са християнски фундаменталисти. Много, много са далеч от фундамента, ако ме разбираш какво искам да кажа. В този смисъл, да сравняваш отхвърлянето на ислямските фундаменталисти с отхвърлянето на мормонската секта е, ще ти го кажа директно, за да ме разбереш ясно - това сравнение е крайно тъпо и некомпетентно.
Прощавай волността на езика ми. Знаеш, че в никакъв случай не искам да те обидя.

mamkamu написа:
Още много фурни хляб трябва да изядат някои хора за да разберат смисъла на свободата и толерантността.
...
Мнооого фурни хляб, мнооого...

Предвид горното ти крайно тъпо сравнение на ислямските фундаменталисти с мормоните мисля, че е добре да наблегнеш на четенето повече, отколкото на яденето.

Поздрави.
цитирай
38. demonwind - 35. darktales
13.08.2010 11:57
Да, приемам, че може би твърдението за 100% отсъствие на евреи сред жертвите е партенка. Но тези хора са отишли курбан за нечия чужда кауза, но в никакъв случай ислямистка. Знаеш ли защо (поне така мисля) терористи никога не отвличат самолети на израелските авиолинии? Защото политиката на Израел в такива случаи предполага унищожаване на целия самолет, заедно с терористите (нещо подобно на случката по време на Норд-Ост в Русия, само дето там имаше доста оцелели). Така каузата на терористите се обезсмисля и никой не си и прави труда да хвърля ресурс да отвлича еврейски самолет. Принципът е "По-добре сега по-малко, отколкото утре много повече". А щом един народ може да жертва с лека ръка живота на 100, 200 или повече хора (сънародници), вместо да потърси колкото се може повече начини да ги спаси, какво остава за постигането на много по-висши цели! Цяло чудо е, че загиналите са само 3000 и пак казвам, минути след началото на работния ден, когато в сградите е трябвало да има над 100 000 души, защото новите "братушки" за две-три минутки закъснение те пращат директно Under the bridge без да ги интересува какви ипотеки имаш или колко члена е семейството ти. Но, както пише в Библията, "блажени са вярващите"...
цитирай
39. gantree - @ 38
13.08.2010 12:11
demonwind написа:
Да, приемам, че може би твърдението за 100% отсъствие на евреи сред жертвите е партенка.

Приемаш, че твърдението ти е лъжа само по една причина - защото знаеш, че си излъгал.
Слава Богу, че се е появил човек в разговора, който да опровергае лъжата ти.

demonwind написа:
Но тези хора са отишли курбан за нечия чужда кауза, но в никакъв случай ислямистка.

Това е поредната ти лъжа, изказана убедено.
Терористите, които взривиха кулите и убиха над 3000 невинни цивилни, направиха това в името на исляма. Неопровержими доказателства и свидетелства за това оттогава насам има десетки и стотици.

demonwind написа:
Знаеш ли защо (поне така мисля) терористи никога не отвличат самолети на израелските авиолинии?

Аз знам защо. Защото не могат. Не успяват. Тъпи са, и са по-некадърни от евреите.
:))
цитирай
40. latina56 - Да,да,да
13.08.2010 13:06
политиката на САЩ е много странна в момента и много американци не са съгласни с построяването на тази Джамия, точно на това място, но според мен и това е премислено от" братята", те просто искат да покажат на светът колко се е успал американския народ и каква овча апатия го е обхванала, бях в НЮ ИОРК точно в момента на най големия пик на кризата, да ви призная честно не видях нито един плакат или афиш на Обама в града никъде хората не коментираха за него освен в медийте, но не ги видях също така да хленчат да викат да стенат да врещят и да се оплакват, в този момент 50 долара за много хора бяха пари, като тези пари същите хора харчехе само за таксита на ден, преди кризата, които ги познава по добре от мен има друго мнение навярно, но за едно им свалям шапка, за това че не хленчат,градът е общо взето на ляво и се ръководи от евреите, но за Обама никои не говори по улици кафенета и ресторанти, тези демонстрации на религиозна толерантност и братство са толкова жалки и фалшиви и мисля ,че скоро ще имат обратен ефект, ще им писне скоро и на американците от всичките тези стерилни политически марионетки и мале, мила защото те знаят да се бият ...
цитирай
41. demonwind - Мдаа,
13.08.2010 13:09
с евреи не може да се спори - дървен философ по-ще отбере и ще разбере нещо. Имам приятели евреи и положението там е наистина много сериозно. Избягваме такива теми, защото са дотолкова коне с капаци, че ако им кажат, че трябва да им пъхнат в задника половин шомпол от АК 47 в името на каузата, веднага ще се одупят. Май и за Пърл Харбър американците нищичко не са знаели, а? Сега вземете кажете, че Ахмадинеджад направо е пратил терористите да бутнат кулите. А един друг факт относно кулите знаете ли, мили мои? Че са били застраховани за 300 милиарда и че техническото състояние им е било трагично (сиреч евентуален пълен ремонт би стравял повече от застраховката)? Да ви казвам ли още факти или отново ще карате каруцата без мигачи? ;)
цитирай
42. gantree - @ demonwind
13.08.2010 13:30
Не стига, че си лъжец, ами и продължаваш да нахалстваш с елементарните си лъжи.
За застраховката на близнаците - какво искаш да кажеш, вмъквайки този несвързан с атентатите факт? Разбира се, че ще са застраховани, това да не ти е обора на баба ти на село, че да е без застраховка? И разбира се, също така, че застраховката ще е за висока сума, а не за петстотин долара. Сумата се определя със задължителното съгласие на застрахователите, ако не знаеш, така че внушението ти с "пълните ремонти" е типично оборско и селско. С две думи, тъпите ти внушения са трагични, а не тогавашното техническо състояние на близнаците. Нямам нищо против да ненавиждаш американците и евреите, но поне недей да лъжеш по техен адрес.
цитирай
43. demonwind - 42. gantree
13.08.2010 13:38
Вземи попрочети оттук-оттам (ако въобще можеш да се добереш до такава литература) по нещо, пък тогава коментирай и определяй кой лъже и кой не. Тъй като смея да твърдя, че имам достъп до информация с най-висока степен на секретност (разрешителното не ми е от Цветето Маркова, а от зад граница), която разбира се нямам и най-малкото намерение да цитирам, но просто хвърлям сламки на овцете, ама те си мислят, че ги замервам с дървени колци. Май ще се окаже, че евреите са най-компактното стадо на тая планета, макар да се барат най-начетени. И не ненавиждам американците и евреите - просто са ми крайно смешни хора, които повече от носа си не виждат...
цитирай
44. gantree - @ demonwind
13.08.2010 13:50
demonwind написа:
Тъй като смея да твърдя, че имам достъп до информация с най-висока степен на секретност (разрешителното не ми е от Цветето Маркова, а от зад граница), която разбира се нямам и най-малкото намерение да цитирам, но просто хвърлям сламки на овцете ...

Ама разбира се, че няма по-висока от твоята заГранична степен на секретност, хахах :)))
Не се издавай, Щирлиц :)) не е необходимо да гарнираш глупостите си и със смешки.
цитирай
45. darktales - 43. demonwind
13.08.2010 14:35
Айде пак стигнахме до "секретни" доводи. Тогава защо твърдиш неща, които могат съвсем лесно да се проверят и опровергаят?
"..терористи никога не отвличат самолети на израелските авиолинии" - това също не е вярно, разбира се, и може да го потвърди всеки човек, който е чел вестници и слушал новини през 60-те и 70-те години, и по-точно след 1968. Прочети малко за НФОП и Лейла Халед. Защо не отвличат израелски самолети толкова често, колкото им се иска - прочети как е заловена същата Лейла Халед, пък и gantree всъщност ти отговори.

Ако искаш да кажеш, че фундаменталисткият тероризъм е някаква конспиративна измислица, аз лично не смятам да те опровергавам. Ще споделя само две неща, едното е лично мнение, а другото наблюдение. Личното мнение: никой, който наистина има достъп до секретна информация, не споделя това ей така, освен ако не диша лепило ( в който случай обаче едва ли биха го допуснали до подобна информация ). Наблюдението: всички, които говорят за конспирации и организирани мистерии, се издънват в очевидни, всеизвестни или леснопроверими факти.

Лошото е друго. Лошото е там, че ислямският тероризъм всъщност вече не е само антиеврейски и дори "антиимпериалистически", както беше някога ( например основателят на споменатия НФОП дори беше християнин ). Такива като теб само наливат вода в мелницата на фундаменталистите, но при случай няма да бъдат пощадени от тази мелница. За тях си враг независимо дали обичаш или не Израел и Америка, а защото слушаш музика, защото жената ти не ходи в скафандър, защото пиеш бира и изобщо защото не си като тях.
цитирай
46. анонимен - Измислиците
13.08.2010 14:56
на Огнян Дъскарев навлязоха в нова фаза. Сега въргаля из блога си думите "ислямо-левичари", което е нелепо понятие, защото левичарите/комунистите са най-големите атеисти. За другите му глупости не ми се говори.
цитирай
47. mamkamu - @ tomcat & demonwind
13.08.2010 15:02
Хора недейте така! Аз знам, че ви се ще американците да са виновни за всичко, но понякога не е така :) Ислямистите съществуват, повярвайте ми. Четирима българи, бяха убити само при атентатите в Мадрид през 2004... Или ще кажете -и това е дело на американските империалисти?

Хубав ден и не забравяйте за хапчетата :)
цитирай
48. mamkamu - @ gantree
13.08.2010 15:24
Няма да споря за исляма с теб, защото няма да стигнем до никъде. Но все пак...

я вземи кажи на някой мормон, че църквата му е „късна християнска ерес”. Сигурно възмутено ще ти отговори, че тя е възстановената и изградена наново Христова Църква. Т.е. мормоните, според самите тях, се връщат към основите на християнството. Не според теб и Православието! Подобно на мормона и сума ти ислямски секти твърдят, че се връщат към корените и са истинските последователи на Пророка в „чист вид”. На кой да вярвам сега? На теб и ислямистите ли, на мормона ли или на себе си?

Сравнението ми беше по-скоро на базата на количествени съотношения, а не на спорни теологически въпроси.

Макар че съвременния ислям е многолик, дори разнопосочен (сравни само Саудитска Арабия и Индонезия), той в общи линии е променен доста от времето на Мохамед и това, че някой отхвърля наречения от някого си фундамент, не би трябвало да значи, че автоматично отхвърля съвременния ислям. При теб обаче, явно не е така.

А проблемът на ислямският свят не е само религията, а изоставането в цялостното му обществено, ако щеш и технологично (и слава Богу) развитие, в което религията е само една част, макар и много важна. Просто още са в епохата на варварството и откакто европейците си тръгнаха преди около половин век, не са мръднали ни на йота. Напротив наблюдава се даже обратната тенденция. А когато арабския национализъм си подаде ръка с религиозния фанатизъм, се създадоха такива двойно подковани „бойци”, каквито светът не е виждал от времето на Абасидите...:)

Айде със здраве, че пак се разприказвах. А май е по-добре да чета... :)
цитирай
49. анонимен - "А проблемът на ислямският ...
13.08.2010 16:05
"А проблемът на ислямският свят не е само религията, а изоставането в цялостното му обществено, ако щеш и технологично (и слава Богу) развитие, в което религията е само една част, макар и много важна"
??
Да се запитаме защо този свят изостава именно с развитието и налагането на религията си като основен принцип на държавата и в живота? Случайно ли е, че при различни клонове на една религия, общественото развитие и цивилизация бележи доста различни успехи? Например, вгледайте се в развитието на православни, католици , протестанти и го сравни с това на страните с по-светско изповедание на ислям и с по отдадени на религията режими.
Проблема с исляма е , че изповядващите го виждайки изоставането си, се стремят да го компенсират с религиозни средства, включително насилие, което се допуска. Всеки успех в това отношение ще бъде насърчаване на изповядващите го да прибягват до твърди средства вкл. насилие!
В това отношение, позоваването на общочовешки права е просто завоалирано лицемерие или по-лошо, глупост!
Авторът има право за твърденията си. Абсолютно!
цитирай
50. анонимен - Абе това децата на другарчетата си мислят, че кокълт на бащите им трябва да е наследство.
13.08.2010 16:29
Огняне, много правилно го казваш простите и лоши хора /чудя се дали това не са вече синоними/ смятат, че добрите, толерантните, интелигентните, състрадатлните и пр. хора са слаби и глупави. Те разбират само от сила т.е. от бой, страх и всичките им разновидности. Това съм се убеждавал много пъти в не малкия ми житейски опит. Америка е богата, силна и добра и точно затова я мразят и комунистите. Америка според последните трябваше да се разпадне още след 20-тия конгрес на КПСС. И сега отново ще попитам и ще си отговоря сам. Защо в САЩ, а и във всички по-богати държави толерират всички емигранти, а само не тези дошли от бивши соц. държави.? Да, защото сме десни .Защо сме десни? Да, защото сме го "яли"! За разлика от тях, нали.
цитирай
51. gantree - @ mamkamu 48
13.08.2010 16:32
Здравей, Юрий.
Да, мормоните знаят, че са "късна християтска ерес". Те никога не са и твърдели, че са християнски или други фундаменталисти. Сектата им е организирана около човек, някакъв си Джон Смит, който смятал себе си за пророк, получил откровение, и нямат никаква претенция за връщане към никакви фундаменти, дори напротив - мислят, че продължават "историята" с нов пророк. Сектите в исляма също са разнообразни, но само едни от тях наричаме фундаменталисти. Иначе, кой е против Омар Хаям, с неговото "вино и жени", например? Никой, няма и за какво.

В ислямският свят религията сама по себе си не е проблем за тях. Те така са родени, при такъв закон, и трябва да умре "последният, роден в робство", за да се откъснат и да проумеят, че цялостното им развитие е плод на това, в което вярват. Казваш, че отпреди половин век не са мръднали и на йота, но мен ако питаш, още от средата на седми век не са мръднали и на йота. Много факти от днешните времена има в подкрепа на това.

При арабите не може да се говори за национализъм. Тази модерна идеологическа доктрина е напълно неприложима при тях. Кой по-точно е този арабски национализъм - египетския, саудитския, иракския, тунизийския, сирийския или йеменския? Как си представяш смеска между сирийски национализъм и ислям на саудитска почва? Малко смешно се получава. Затова, според мен, не можем да говорим за никакъв арабски национализъм в нито един от случаите.

Поздрави.
цитирай
52. анонимен - Оса
13.08.2010 17:09
Поредната абсурдна глупост на Дъскарев - каква е връзката между американската джамия, бг съд, наредбите против нелегалните имигранти в Аризона и ДСБ? Що за каша е в главата на автора?
цитирай
53. анонимен - от Серго
13.08.2010 17:14
Кашата е в твоята глава, тъпанар. Връзката е очевидна - идиотщините, които се вършат под маската на човешките права. Браво за статията, г-н Дъскарев!
цитирай
54. анонимен - От Стария
13.08.2010 22:01
На човешки боклук не се дават права. Човешки боклук, въоръжен с човешки права е най-голямата беда за съвременния свят. Човешкият боклук няма право на човешки права. Знам това, защото от години работя в политически коректни общества, пълни с левичари/комуняги, които НЕ искат работещите хора да имат права. Тази левичарски измет иска човешкия боклук да има човешки права, естествено за сметка на нормалните хора, които работя. Статията на Дъскарев е чудесна и е пробив в комуняшкото българско общество.
цитирай
55. анонимен - Пак от Стария
13.08.2010 22:09
Отрепките на западното общество са наркомани, продавачи на наркотици, гейове, левичари, зелени, комуняги, ислямски терористи. Тази смрад според правозащитниците трябва да има човешки права. Лошото е, че имат човешки права,а нямат никакво право, защото не работят. Западът, където живея от десетки години е пълен с тези отрепки, които са яростно защитавани от безбройните и гнусни правозащитни организации.
цитирай
56. gantree - @ nalik, коментар 54
13.08.2010 22:16
nalik написа:
След Втората Световна война почти няма страна в света, където САЩ да не са се намесили във вътрешната й политика и да не е станало кърваво мазало... С много жертви от американска страна, изразяваща се във войници и неизмеримо повече жертви от страна на окупираните страни...

Това е поредната долнопробна комунистическа лъжа.
Всички страни, в които САЩ са се намесили след Втората световна война, днес са високоразвити държави с проспериращи общества. Япония е втората световна икономика, Германия е четвъртата световна икономика, Франция е петата световна икономика, Италия е седмата световна икономика, а Испания е деветата световна икономика. Дори мъничката Южна Корея, която е с територия близка до административната София-област, е петнадесетата световна икономика. Казано с две думи, фактите показват, че навсякъде, където САЩ са се намесили след Втората световна война, е настъпил колосален икономически и политически възход за окупираните държави и територии от държави. Тези факти винаги трябва да бъдат припомняни на тъпите комунистки мошеници у нас.
цитирай
57. tomcat - До мамкаму
14.08.2010 02:02
Не отричам че има и автентични ислямистки терористи,проблема е че от цялото това море от спонсорирани и въоръжени от САЩ групировки просто не мога да ги различа :-)
цитирай
58. анонимен - Не мога да отмина без внимание един ...
14.08.2010 09:59
Не мога да отмина без внимание един незначителен факт, който може да има ефекта на половин лъжичка катран в кацата с меда.Напълно възможно е г-н Дъскарев да е бил подведен от комунистическата пропаганда за това, че и ДСБ била подкрепила гейпарада.Оказа се в последствие, че Радан Кънев от Нац. Ръководство на партията е изказал само свое ЛИЧНО мнение за гейпарада, че това НЕ Е мнението на партията ДСБ, но според прийомите на същата тая пропаганда, лъжата вече е пусната – иди, че я опровергавай
цитирай
59. анонимен - Софиянец
14.08.2010 10:37
Дъскарев е прав - ДСБ официално подкрепиха гей парада в София, защото официално не се разграничиха от Радан Кънев. Този човек нанесе огромна вреда на партията си, защото много хора вече няма да гласуват за нея.
цитирай
60. gantree - @ анонимен 59
14.08.2010 12:21
анонимен написа:
Не мога да отмина без внимание един незначителен факт, който може да има ефекта на половин лъжичка катран в кацата с меда.Напълно възможно е г-н Дъскарев да е бил подведен от комунистическата пропаганда за това, че и ДСБ била подкрепила гейпарада.

Да, да, "виж ми окото" :))
Той, г-н Дъскарев, е един пъпчив тийнейджър, току-що залят и поради това "подведен" от комунистическа пропаганда. Вярвай си.

ДСБ, за съжаление, се оказа една разхайтена консервативно-педерастка партия, в която всяко палаво детенце с педалски сантименти в рода си може напълно безконтролно да докопа официални бланки на партията и да пише върху тях всевъзможни небивалици от името на партията и националното й ръководство. Не дай Боже да стане депутат в бъдеще това палаво детенце, и да докопа по същия начин официални бланки на Народното събрание! Един Господ знае в какво може да ни вкара такъв двуличен палавник.
цитирай
61. анонимен - А. К.
14.08.2010 13:27
Човешките права са неотменна част от демокрацията. И сега се явява един драскач, Дъскарев, който за съжаление става все по-четен в мрежата, и невъзмутимо твърди, че му се "повръща" от човешките права! Е, но и той се ползва от човешкото си право на свободно слово, за да напише това безумие, нали?
цитирай
62. анонимен - Човешките права са неотменна част ...
14.08.2010 22:28
анонимен написа:
Човешките права са неотменна част от демокрацията. И сега се явява един драскач, Дъскарев, който за съжаление става все по-четен в мрежата, и невъзмутимо твърди, че му се "повръща" от човешките права! Е, но и той се ползва от човешкото си право на свободно слово, за да напише това безумие, нали?


Това си е типична левичарска спекулация. Дъскарев ясно посочва от какви права му се повръща. Точно от правата на тези, с които се ощетяват останалите граждани. Примерно правата на престъпниците за сметка на правата на жертвите. Но за вас е удобно да генерализирате. Типично и традиционно левичарски /комунистически/.

Симеон.
цитирай
63. raders - Човешките права са неотменна част ...
14.08.2010 22:33
анонимен написа:
Човешките права са неотменна част от демокрацията. И сега се явява един драскач, Дъскарев, който за съжаление става все по-четен в мрежата, и невъзмутимо твърди, че му се "повръща" от човешките права! Е, но и той се ползва от човешкото си право на свободно слово, за да напише това безумие, нали?


Донякъде го разбирам. Защото той обръща внимание на правото да тормозиш другите около себе си и го отрича. За подобни права става въпрос - анадънму?
цитирай
64. latina56 - Дискутиращи..
15.08.2010 00:15
много разводнихте дискусията, къде се отплеснахте, вие както я подкарахте, още малко и ще стигнете до Платон и Аристотел, ето един факт строят джамия срещу място на което са загинали много хора, това за мен, повтарям за мен е нетолератно, да не кажа по остра дума, като перверзия или гаднярщина, например, СНН предаде, репортаж от демонстрацията на нюиоркчани които също се борят, мястото да се смени, никой не е по принцип против построяването на тази джамия, но хората са против решението да бъде на това място
Провокацията им е много опасна и да я построят, американеца, както ние го мислим за голям наивник, така може да им скокне, както и те самите не го и предполагат, яростта на наивния човек , казва една индианска мъдрост е като вулкан, може да помете всичко, аз специално от наивните се страхувам, от умните не ме е толкова страх, защото те с думи и цитати, маскират смелостта си...
цитирай
65. latina56 - Nalik;;;
15.08.2010 13:36
момчето ми ти не си по умен, така като си седнал да сереш в тоалетната с лабтопа, да сереш ли да се попиваш ли, все едно, американците имат много трески за дялане и много можем да ги критикуваме, но никога няма да ги стигнем, освен ако не ги смачка и тях стерилната масонска идея за супер демокрация, е тогава при нас ще е по добре, аз едно мога да ти кажа от опит, във Франция , общо не обичат американците също, макар ,че именно те спасиха Франция да не бъде разделена като Германия на две половина много червена и шарена и понеже това французина го знае но от национализъм не иска да си го признае, Франция във момента"тайно" ама много "тайно" е разделена на много червена половина и много черна половина и който е шарен, тоест друг цвят просто вижда седемте кръга на ада, просто хората са си крайни, шовинисти и националисти и както и да ги спасяваш и да се бориш за тях са си все такива и не искат да се променят, шарените им пречат и не са желани...
цитирай
66. thetrooper - Боклук Обама
15.08.2010 16:42
се демаскира окончателно...
цитирай
67. анонимен - това е дискриминацията на малци...
15.08.2010 21:46
това е дискриминацията на малцинствотонад мнозинството и се вижна циганите в България, които дори ни парат да говорим цигански. (ром е циганин да най-яснос превилегиите на цигански език)
цитирай
68. dolsineq - Човешки права ли!
15.08.2010 21:59
Те правилата са си ясни, но явно много е затегната примката около врата...
цитирай
69. lambo - Президентът Бар(д)ак Хюсеин не е ляв радикал, а ислямист
16.08.2010 08:59
Бивш ислямист няма ...
цитирай
70. tull - Благодаря
16.08.2010 09:21
за интереса към този текст. Бъдете здрави.
цитирай
71. анонимен - ЕДНА ВМЕТКА ОТ НИСКАТА ЗЕМЯ
16.08.2010 17:44
Драги ми "Сърпове" и чукчета, все пак "Шъвечкия Шъюш" се срина и изчезна, а не АМЕРИКА, "варшавският договор" нихилира та се не виде, а не НАТО, "съветът за икономическа взаимопомощ" изтече в канализацията , а не............. и т.н.
Да, за съжаление АМЕРИКА при Барак Хюсеин Обама прави крачки назад, това се знаеше доста от рано, ала е съвсем временно, нещо, което самите американци вече съзнават с горчивина и съвсем скоро ще възстановят нормалното състояние на нещата.
А вие си ръсете идиотизми колкото си искате, това не ви помага, също и кисело мляко няма да ви помогне..
А всъщност сега от Съветския Съ...., пардон, Русия, остана ли нещо неизгоряло ????
Не се ли изпече Рассията в собствената си некадърност ?????
Давайте, продължавайте да каканижете....
Р.S. "Кака" - от гръцки - "аки" (което си е чисти лайна)
цитирай
72. gantree - Това звучи интересно
16.08.2010 23:28
http://mediapool.bg/show/?storyid=168854&srcpos=14
цитирай
73. анонимен - смях и сълзи
17.08.2010 00:12
чудя се да се смея или да плача .. почти сички коментирали до тук са с крайни възлеги и не се замислт мн мн цитатите са с/д ваШте възгледи а и не вярвайте във всичко което виждате истината остава скрита .. истината я знаят малко хора !!! а виИ не сте от тях вярвайте ми некой друг дАрпа конците и ви кара да мислите така , съвсем други щяха да ви бъдат възгледите ако го нямаше това турско робство , ако милата ни Родина беше като хората и живота беше нормален тук .
не мислите и не говорите трезво , спрете с тея крайности спрете се няма се оправим така не разбирате ли ... или не искате ?! Желание вичко е въпрос на желание деца и по- стари деца лека вечер
цитирай
74. анонимен - GF
17.08.2010 01:25
Статията на Огнян Дъскарев е поредната му крайно дясна проява. За съжаление този човек все още го четат много хора.
цитирай
75. demonwind - 57. gantree
17.08.2010 11:34
Ето ме пак, харесва ми да споря с евреи (или защитниците им), дивя се на мирогледа им, колкото и да ми е странен. Както ти казах, не го приемай лично, имам много приятели евреи, с които поддържам чудесни отношения е редовно си чешем езиците на такива теми. И редовно стигаме до реми ;)
Първо - знаеш ли коя е най-високата степен на класифицираност на информацията? Не ми отговаряй в прав текст, ако знаеш.
Второ - човек, който има достъп до такава информация, няма защо да се крие, стига да не разгласява тази информация или части от нея. Или може би ислямистите ще го хванат и ще му отрежат пикочопровода, ако не им я сведе до знанието? ;)
Трето - фундаменталисткия ислямизъм не е никаква измислица - религиозният фундаментализъм не е само при исляма - за справки виж Ирландия, както и всеизвестната Света Инквизиция, от която е треперила цяла Европа в миналото. За разни секти и разколи от рода на Аум Шинрикьо, луди като Чарлс Менсън и др. няма защо да се споменава. Просто мюсюлманите са навсякъде по света и реагират на външна намеса в работите им доста остро ;) Все пак, не е хуманно да се убива жена с камъни в Иран, защото е погледнала мъж на улицата, или пък да й се отреже носа по същата причина, или да бъде горена жива, но намесата за предотвратяването на тези жестокости води до ответен удар на чужда територия.
Четвърто - в Мадрид е имало доста повече жертви - българи, но просто не са идентифицирани, заради факта, че са били нелегални и без документи. Подобен случай (без да е терористичен акт) имаше и в Лиеж тази година, когато семейство турски цигани дадоха фира след експлозия на газ в сграда (само като си помисля колко пъти сме минавали под тази сграда, лошо ми става ;) Експлозиите в Испания обаче са резултат от участието на испански контингент в Ирак (сиреч окупатори, бетер нашите печалбари), като след трагедиите Сапатеро изтегли войските от Залива.
цитирай
76. demonwind - 57. gantree (продължение)
17.08.2010 11:46
Пето - не знам дали там, където е стъпил американски ботуш, народа е просперирал, но знам със сигурност, че откак "миротворците" пуснаха бомбички с обеднен уран в съседна Сърбия (с наша гьотференска благословия), ми изсъхна черешата (заедно с още много дървета в същото населено място), от същата година вече стават само картофи (преди са ставали домати по кило парчето, сега почерняват на корена) и цвекло. А и гледам, че ни Косово, ни Албания са тръгнали да просперират (ако не вземаме предвид търговията с дрога и друга престъпност, разбира се), нито Сомалия, има и още примери за "просперитет".
Така че не казвам, че всичко е американско-еврейска конспирация, а че просто действията на САЩ подклаждат тези настроения. Както и действията на Русия в Чечня. Още преди векове, когато руския император пратил войски да окупират Чечня, брал доста ядове, а маршалът, който ги предвождал, му споделил, че този народ трябва да бъде унищожен до крак, ако Русия иска земите му. Така е и за всички мюсюлмани - за да мирясат, трябва да бъдат унищожени до крак. Но това май не е нито хуманно, нито възможно, нали? Въпреки настроенията на Израел и САЩ. Все пак, да не забравяме, че юдеи и мюсюлмани имат общ баща и тази война е чисто и просто братоубийствена.
цитирай
77. gantree - @ demonwind 77-78
17.08.2010 13:45
Аз не споря с теб, нещо си се объркал.
Ти лъжеш, за твое съжаление, и когато те хванат в лъжа, или си признаваш с половин уста (че може би не е вярно казаното от теб), или започваш да пишеш дивотии, чиято основна цел е да те представи като средоточие на света пред другите, в което средоточие е събрана всичката информация на вселената. Не си интересен, нито ти и детските ти похвати в разговора, нито слабоумните тези, които се опитваш да представиш без никакви аргументи. За твое сведение, проблемът в Ирландия не е сравним, и не може да бъде даван като пример по темата. Другата ти безумна теза - че всички мюсюлмани трябва да бъдат унищожени до крак - тази твоя теза по естествен начин слага точка на всякакви разговори с теб от моя страна. С отрепки, мислещи и пишещи такива неща, според мен изобщо не бива да се разговаря. Това е въпрос на лична хигиена.
цитирай
78. demonwind - 79. gantree
17.08.2010 14:56
Четеш посланията ми както чифут чете библията - не съм прокламирал унищожение на всички мюсюлмани - това може да го искат само еврейските недоносляци, казах, че това е недопустимо и нехуманно. Проблемът в Ирландия си е сравним дотоклова, доколкото показва слабоумието ти и ограничеността ти. Пак ще ти кажа - блажени са вярващите, а овцете на този свят са наистина болшинство. Овните също. А аргументи бол - стига да имаш достатъчно акъл да ги разбереш. Сега те съветвам да намериш някоя касета на Кашпировски, да ти допромие мозъка, пък другото няма значение - въпрос на лични убеждения е. Това е въпрос на личен избор. Ти твоя, като гледам, вече си го направил.
цитирай
79. анонимен - Да се завърнем на поставеният от ...
17.08.2010 17:37
Да се завърнем на поставеният от Дъскарев въпрос.
Морално ли е изграждането на джамия на мястото на атентата от 11.9 ? Кой ще защити правата на хилядите невинни жертви?
Акт на призив за толерантност ли е искането или е само стъпка за налагане на мнението на атентаторите, че Америка трябва да се покае за политиката си?
цитирай
80. анонимен - Боян
18.08.2010 22:35
Интересът към този текст е огромен. Прочетох текста и разбрах защо. Поздрави за написаното от автора. не мисля, че такава статия ще бъде публикувана или разпространена от някоя бг медия. Авторът заслужава поздравления.
цитирай
81. sparhawk - аз разбира се
22.08.2010 10:00
не подкрепям идеята да се построи джамия на това място. Не за друго, а защото наистина фундаменталистите ще го изтълкуват като велика победа и изобщо няма да се получи наивната идея за диалог.
Останалата част от поста обаче е лепкава от просмуканата в думите омраза. Научаваме, че САЩ, страната изградена от имигранти (изклали преди това коренното население по начин, по който дори ислямист не е клал заварено население) вече не трябва да приема имигранти, трябва да се затвори.
Научаваме, че хората с нетрадиционна сексуалност са по-низши и явно нямат права.
Научаваме, че да защитаваш човешките права е лошо, нищо, че това е единственото, което защитава Запада от силите на тиранията, въплътени във фундаменталистките и комунистическите държави - човешките права.
Вчера гледах един детски анимационен филм, "Зеленият фенер". В него ставаше дума за орден пазители на космическия мир. Един от тях, Синестро, реши да унищожи останалите, понеже били станали мекушави и пускали на воля престъпници, в името на скучните, банални, водещи до повръщане елементи човешки права.
Мисля, че повече хора трябва да гледат детски анимационни филми...
цитирай
82. анонимен - BG Cigani
22.08.2010 12:26
Buddy, mnogo mi haresva teksta ti.....Bih dopalnil/dobavil samo sapostavianeto s PRAVATA NA BG CIGANITE,,,,,,, POZDRAVI
цитирай
83. анонимен - DO Demonwind
22.08.2010 12:41
Da ne ti izsahne gledai CHERVENOTO KOM. LAYNO kato srpskata krusha/ Zashto ne si napisa LOGOTO NA SAVETSKI !!!!!!!!!!!!!!
цитирай
84. анонимен - За мрежата, тъпотиите и кретените с мнения
23.08.2010 12:18
darktales написа:
А стига вече с тази глупост, че нямало убит нито един евреин. Има списъци на почти всички жертви заедно със снимките им и всеки може да ги прочете и да си направи изводите. Например само на "Ro-" има 1 загинал с фамилия Розен, 3 Розенбаум, 2 Розенберг, 2 Розенблум, 2 Розентал, 1 Ротберг, 1 Ротенберг. И тъй нататък.

Значи, всеки може да плесне каквато си иска тъпотия и все ще им се върже някой малоумник. Типичен пример е " Бил ли е Армстронг на Луната и не е ли холивудска постановка?". То се вяха знамена/на Луната няма вятър, но слаба гравитация/, то се джапаше в басейни с плахоляк. И всички, до един пропуснаха, че екипът на Армстронг достави лазерен отражател, който се ползва и до днес. Та така и с "нито един загинал евреин" и в Пентагона нямало ударен самолет, а било ракета. Днес прочетох, че един пък се съмнявал в геноцида проведен от Сталин. Нямало толкова място по затворите и лагерите. Но пропуска колко народ е измрял по строежите. Беломорканал да не е копан от гастайбайтери? Дърводобива но север? Разработката на находищата в Урал и Норилск? Пътищата в Сибир? Все такива едни идиотии.
цитирай
85. lambo - Бар(д)ак ХЮСЕИН е един рязан манго !
23.08.2010 12:46
И с тези думи, е казано всичко ...
цитирай
86. анонимен - Страхотен текст
23.08.2010 20:08
Браво на Огнян Дъскарев. Напълно съм съгласен с по-горното мнение, че този текст е изключително политически некоректен, поради което е абсолютно невъзможно да бъде публикуван в нито една бг медия. Дори и в "Седем", където Дъскарев до скоро пишеше /защо вече не пише?/, защото в текста се критикува и ДСБ.

Прочее, да живее Интернета!!!!
цитирай
87. анонимен - За умния Sparhawk от Радо
23.08.2010 20:32
Opposition to the Arizona immigration law. This is what’s known as a 70-30 issue. Obama hastaken the 30 percent position, which puts him athwart the vast majority of Americans. The White House said the decision to file suit against the Arizona law was made by Attorney General Eric Holder. But Holder works for Obama, who could have told him to back off.

http://weeklystandard.com/articles/obama-four-disasters

За умния левичар Sparhawk - 70% от американците подкрепят закона против НЕЗАКОННИТЕ имигранти в Аризона. Тези имигранти тормозят американците и извършват престъпления. Те са нарушили амер. закони. Но това за умния левичар Sparhawk няма значение. Но откривам нотка на антимариканизъм в умния левичар Sparhawk - той пише, че американците са "изклали преди това коренното население по начин, по който дори ислямист не е клал заварено население".
Бива ли така умни левичарю Sparhawk?
цитирай
88. анонимен - Поздравление за статията!
25.08.2010 23:41
Лично на мен статията/позицията на автора ми допада до степен да кажа"все едно аз съм я писал". Незнам защо толкова се изкривихме че правата на малцинствата накърняват правата на мнозинствата и/или влизат в противоречие с тях.
Или демокрацията е изкривена. Демек, демоса е пасивен и най-кресливите като мръсна пяна обират медийното внимание. А че псевдозащитниците на правата на човека, на природата, на ..... са най-кресливите е ясно на всеки. Те се явяват заместители на изчезналото гражданско общество и се изживяват като негов заместител. НО освен права имаме и ЗАДЪЛЖЕНИЯ! .
И въпреки , че и аз съм анонимен (за блога) така и не разбрах за къв чеп толкова анонимни се изплюха персонално срещу автора. Ще го попрегледам
В. Пенчев
цитирай
89. анонимен - Ето какво ми писа Огнян наскоро. Аз му казах: "Все едно аз съм го писал." Само, че трябва за обясни на другарчетата фразата: " И така вече 35 год
26.08.2010 15:31
Гърция е рецепта за провал: огромна, арогантна, социално паразитираща армия от държавни служители
(в Гърция практически всичко е държавно) + не особено продуктивен частен сектор, заровен до шия в сивата
икономика, отказващ - с пълно право - да издържа негодната за нищо администрация.

По какъв начин първите да си осигурят стандарта на живот, с който са свикнали, след като вторите отдавна на практика са се отказали да плащат данъци? Много просто: като вземат заеми, които нямат намерение да връщат, и
като за целта фалшифицират основните си макроикономически показатели. И така - вече 35 години.

Само че ... май дотук беше.

Наистина е историческа ирония, че думата "демокрация" е гръцка. Съвременна Гърция няма нищо общо с демокрацията -
това е едно ориенталско полуфеодално общество, в което ролята на избирателя е сведена до това, да осигури редуване
във властта на двете крила на политическия картел ПАСОК/НД, чиято единствена цел е да пазят статуквото: кастовите
интереси на паразитиращата върхушка от държавни хрантутници.

Настървеността, с която гърците участват в "политическия процес", ходят на предизборни митинги, взимат насериозно
"различията" между "ляво" и "дясно", преживяват бурно "победи" и "загуби" на изборите - показва единствено, че са
народ от идиоти. Разбира се, когато бъдат прецакани за пореден път, когато бъдат принудени цял живот да се
надлъгват с държавата, да крият доходи, да бутат русфети и факелакита в джобовете на оядени чиновници, да
шикалкавят на дребно - винаги има виновен: преди всичко Америка, но и МВФ, Германия, Западът, световният еврейски заговор.

цитирай
90. анонимен - С другарски по-здрав! от Баба Наста
26.08.2010 15:55
1974 година Гърция направи "нежна социалистическа революция". Въпреки това никой не ни пускаше да ходим там. Сега имам един колега Б.С. Завършил в Западна Европа на 30 години. Баща му беше завършил в Съветския съюз. Разправям тези работи, той: "Ти си измисляш." Ей това българските комунисти са най-тъпите "парчета" в целия свят. Защо не каже на сина си истината за тези времена. Какъв българин бреее? Как беше: Прости хора, прост народ - слаба държава!" Един друг такъв колега на дъщеря ми. Тя го пита защо я навива да гласува за Първанов след като е учил в Канада, а не в Русия например. Той обаче по-хитър, баща му беше комунистически "плейбои" отговаря: Пратиха ме да изучавам капитализма. Интересно, така отговоряаше и баща му на времето, когато обираше всички командировки в чужбина.
цитирай
91. анонимен - 1878-ма!
26.08.2010 17:40
ЩОМ ЕДИН МИНИСТЪР ОТ ВОЛЕ ПОСТАНОВЯВА - КОЙ СВЕТЕЦ - КОЙ НЕ - И НИ ИЗКАРВА ШИБАНЯЦИ - ЩО МОЖЕМ ДА ОЧАКВАМЕ ЗА ПО МИНИСТЕРСКИ ПОСТАНОВЕНИ НИ ЧОВЕШКИ ПРАВА. ИМА ГИ - НО НА ХАРТИЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tull
Категория: Политика
Прочетен: 1967312
Постинги: 144
Коментари: 2933
Гласове: 3430
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930