Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 19:00 - Обама и Гейтс
Автор: tull Категория: Политика   
Прочетен: 11096 Коментари: 50 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2008 19:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Най-вероятно Хилари Клиннтън ще бъде държ секр. и това е интересно, но неизмеримо по-интересно и важно е, че Обама сигурно ще назначи Робърт Гейтс за военен министър. Гейтс е военен министър на Буш от декември 06. Това изумително решение значи следното:

1/ Обама със замах задрасква всичките си изказвания против "провалената политика на Буш" и против войната в Ирак. Тази тема беше основа на кампанията му, с това нападаше Макейн. Обама не само вече е поддръжник на войната в Ирак, но и подкрепя "доктрината Буш" за превантивната война. Олицетворение на "доктрината Буш", освен самия Буш, е и военния м-р, който я изпълнява. Всичките твърдения на Обама за change we can believe in напълно се обезсмислят. За каква промяна може да става дума, след като О. взима на работа военния м-р на предишното п-во?

2/ Буш е изцяло реабилитиран. Той е световно непопулярен главно заради войната в Ирак. В САЩ също на това дължеше в продължение на години ниското си одобрение. До началото на фин/ипотечната криза преди около година. Забележете от кого точно е реабилитиран Буш. Именно световният светец /Обама/, надеждата, любовта, мечтата на милиарди хора, оневинява и реабилитира световния демон /Буш/, със сигурност най-мразения човек в света до днес. Най-добрият оправдава и облича в бяло най-лошият.

3/ Решението на Обама е ужасен удар за 66 млн американци, които гласуваха за него. Това е лявата Америка. За тях Буш е проклятие, демон и кошмар. За тях той е преродения Никсън, който е най-мразения от левицата президент през миналия век. Буш е на второ място, на трето е Рейгън. Обама нанесе тежък удар и на ЕС. Как ли се чувстват сега староевропейците, които са луди от любов по Обама. Обама нанесе страшен удар срешу световния ислямски терор. Терористите отлично знаят кой е най-големия им враг и кой ги избива най-обилно в Ирак и в Афганистан. Ако са се радвали, че Буш /най-големият им враг/ си отива, сега може да се позамислят.

4/ Решението на О., разбира се означава приемственост, разумен избор, защото Гейтс е навлязъл в проблемите, по този начин О. изпълнява и едно предизборно обещание - да назначи републиканец.  Или да се припомни, че военния м-р на Клинтън също беше републиканец /Уилям Коен/. Но  при Клинтън беше съвсем различно , а и О. би могъл да преназначи вътрешния м-р на Буш, а не най-важния му министър - военния. А и демократите несъмнено имат подготвени хора за военен министър. Но О. поиска да покаже на света, че одобрява и оправдава Буш. И го направи!/

5/ Въпреки, че Обама сега сигурно ще си навлече яростното недоволство на избирателите си и изпадна в неловко положение, справедливо е да кажа, че е много добър и ловък политик, въпреки че доста млад. Решението му да назначи Гейтс ме кара да мисля, че О. съвсем не е това, за което го мислех. Дори ще започна да го харесвам, хахаха.

6/ Разбира се, всичко горенаписано остава в сила, само ако О. наистина назначи Гейтс. СКоро ще разберем.
Поздрави.
______________



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - @ Tull
27.11.2008 19:25
Мисля, че ще е Гейтс, все пак. Нека да не забравяме, че така или иначе САЩ имат поет твърд ангажимент с новото споразумение, което подписаха с иракското правителство след толкова много спорове. Обама просто няма как да заобиколи тези реалности, колкото и да му се иска. Аз лично все още продължавам да го възприемам като най-глупавият негър в САЩ, едно истинско комунистко петно върху чернокожите американци.
цитирай
2. sparhawk - ами аз мисля
27.11.2008 20:21
че той ще се изтегли от Ирак, но не и така, че да остави зад себе си хаос. Аз винаги съм му имал доверие и му имам доверие и сега. По-убеждение съм в центъра, така, че ако Обама съчетае най-доброто от двете партии би било най-добре.
цитирай
3. milanski - Прогнози
27.11.2008 20:56
Даваш само прогнози както много други. Б. Обама все още не е встъпил в длъжност. Знаеш че влиянието на президента в САЩ е огромно,.
цитирай
4. apollon - изключително добър анализ
27.11.2008 22:11
изключително добър анализ
цитирай
5. pulsar - Сега да видим...
27.11.2008 22:43
Кой от всичките ПР-и на О. ще си посипят с пепел главите, което аз лично, не искам да става... Достатъчно добър образ си създаде, за да го оплеска сериозно, от друга страна ще е повече от крайно невероятно да се отрече изцяло от политиката на военизиране водена досега... Би било в адски ущърб към цялата военна индустрия, която си вади хляба точно от тези "демократични" омиротворения...
цитирай
6. grigorsimov - Световна демагогия и цинизъм!
27.11.2008 23:02
"Борбата срещу световния тероризъм" е световна демагогия и цинизъм! И всички тези, които си мислят, че като подкрепят Буш , в тези крайно безнравствени войни, – са големи антикомунисти, нека не си затварят очите и ушите, че комунизмът е измислен и създаден от банкерите ционисти, като един от основните инструменти за духовно и физическо разоряване на света, и за пълното му поробване. А съвременната война срещу мюсулманите, набедени за терористи и фундаменталисти, както и досегашните две световни войни, са планирани още в 19-ти век, от слугите на ционистите, – масоните!
Потърсете из интернет и се убедете сами.
цитирай
7. bloghead - Какви комунисти бе Ганьоооо?!
27.11.2008 23:06
В САЩ имаше един единствен по-известен комунист и случайно или не неговото име бе Гъс Хол (Gus Hall).
Стига ръси глупости, за капацитета на Обама, все пак той е завършил Harward law school, а не като теб техникум по селско стопанство (примерно ;-)).

На автора браво, интересен поглед върху нещата, но нека все пак да видим, какво наистина ще се случи.
цитирай
8. ianchefff - григоре,
27.11.2008 23:10
а извънземните кога пристигат?
Търсих в интернет, ама няма достоверна информация.
Пък искам да съм подготвен, да не взема да го проспя...
цитирай
9. sparhawk - iancheff
27.11.2008 23:20
не четеш достатъчно. Ционистите са пионки в ръцете на Сивите, а Сивите са само пратеници на рептилоидите от Орион. :-)
Това го написа един канадски автор и се опитаха да го осъдят за антисемитизъм, ала не стана, тъй като книгата му по същество беше срещу извънземните :)
цитирай
10. tull - Отговори
27.11.2008 23:51
Ган - всъщност, споразумението за изтегляне на войските до края на 2011 вероятно ще бъде подложено на референдум. Ал-Малики отстъпи пред исканията на сунитските партии за това. О. пък тържествено обеща да изтегли войските до 16 мес. Той би могъл да действа в Ирак и без да работи с Гейтс - демократите имат подготвени военни специалисти. Естествено, може да се предположи, че ще остави Гейтс, защото е истински професионалист и познава добре проблемите. Но съвсем не е толкова необходимо. Т.е. това, което прави Обама е необикновено, изумително е. Нямаше да повярвам, ако някой ми беше го казал преди дни. Реабилитация на Буш, нищо друго.
цитирай
11. анонимен - Невежеството е сила!
28.11.2008 00:01
Така бе писал един...
А Един Друг, много по-отдавна е казал:
"Затвориха си очите, за да не видят, и ушите, за да не чуят..."
а ти ianchefff, за да намериш в интернет, първво трябва да искаш, а и да знаеш какво търсиш!
цитирай
12. tull - Milanski
28.11.2008 00:05
да, прогнози давам. Но ако наистина Гейтс остане на работа, прогнозите стават истина - реабилитация на Буш от най-неочакваното място.
Sparhawk, Обама ще се изтегли от Ирак, всички искат това. Още повече, че в Афг. нещата се влошават с всеки ден и там ще трябват войски. Съюзниците от Нато общо взето показаха, че не са никакви съюзници на Америка. О. ще изтегли войските, само заради огромното мъжество на Буш, който против всеобщото световно мнение, изпрати през януари 2007 още 30 хил. души войски и така Америка победи в Ирак. Разбира се, тук има главна заслуга Макейн, който от средата на 2004 настояваше за това. Както и естествено, ген. Дейвид Петреъс, който вече е нещо като национален герой.
Bloghead - да, Обама и съъпругаа му са завършили Харвард, но най-вероятно благодарение на Affirmative Action, законите за привилегии на чернокожите. Това не намалява качествата на О., but somebody pulled the strings for him, нали?
Apollon, благодаря ви и бъдете здрав.
цитирай
13. gantree - @ Tull
28.11.2008 00:16
Възприемам референдума като предопределен.
Шиитите и кюрдите са общо около 75% от населението.
А основният извод от запазването на Гейтс е наистина такъв, съгласен съм - реабилитира се политиката на Буш както в Ирак, така и в Афганистан. Въпреки това нямам никакво доверие на Обама. Той е лъжец. Започна с такива дебелашки лъжи, че много дълго време трябва да мине, дори само да ги позабрави човек.

Поздрави.
цитирай
14. tull - Iraq
28.11.2008 11:07
Новината от 28.11.08

http://news.yahoo.com/s/ap/20081128/ap_on_re_mi_ea/ml_iraq

BAGHDAD – The long, costly story of American military involvement in Iraq moved closer to an end Thursday when Iraq's parliament approved a pact that requires all troops to be out in three years, marking the first clear timetable for a U.S. exit since the 2003 invasion that ousted Saddam Hussein.

In the dealmaking that preceded the vote, Iraq's ruling Shiite bloc agreed to a Sunni demand that the pact be put to a referendum by July 30, meaning the deal could be rejected next year if, for example, anti-U.S. anger builds and demands for an immediate withdrawal grow. By that time, however, U.S. troops will likely have left urban areas and will be a less intrusive presence
цитирай
15. polinastavreva - Изборите в САЩ са еманация на расизма в новия свят
28.11.2008 13:46
САЩ е държава, която се издържа от войни. Оттук нататък предстоят войни срещу Иран и Корея. Още смърт, още пари...
Световна финансова криза ли? Всъщност податките за СВК са реалната причина средностатистическият американец да избере Обама. Банките, поддържащи военните операции си изтеглиха финансите в Европейските банки и така дадоха началото на края на надеждата, че нещо в този наш изстрадал свят ще се промени. Така започна "кризата". Сега се отпускат нови средства за войни и привилегии. Обама значи война.
Но пък от историята знаем, че няма несрината отвътре империя. Все някъде се пазипламъка на човеколюбието и жаждата за достоен живот. Целият свят ще агонизира докато не се срине тази империя на злото.
цитирай
16. gantree - !!!
28.11.2008 15:28
Олеле!
Обама не значи война, много моля да не се спекулира с това!
Обама е град в Япония, проверил съм.
цитирай
17. usandthem - @polinastavreva
28.11.2008 17:15
"Военните и финансистите(??!!!) си изтеглиха финансите в Европейските банки.....Така започна кризата." И това го пише преподавател?!! Боже ,смили се над бедните ученици!
цитирай
18. polinastavreva - usandthem
28.11.2008 17:56
професията ми няма нищо общо. Формирам мнение чрез събиране на информация! Какво значи "бедните ученици"?! Студентите ми имат публикации в областите, в които им преподавам. Не желая да бъдат намесвани.

Не прочетох вашето мнение какво е - или предпочитате да поровя и вие какво работите?

gantree - Обама за мен значи война, ясно?
цитирай
19. ianchefff - gan,
28.11.2008 18:01
ясно ли е?
Или да пращаме Кеворкян, т.е. Димитър, да ти обяснява??!!
цитирай
20. lambo - FED командори Америка
28.11.2008 18:22
Навремето юдо-хазарските банкери от Федералния резерв, разстреляха Кенеди, защото им отне правото да печатат доларите на САЩ.

Та сега ще изпуснат власта ?! Щом за финасов министър се слага човек на Федералния резерв, какво повече да обеснявам ....
цитирай
21. ianchefff - lambo,
28.11.2008 21:05
аз пак да питам, кога идват извънземните?
Бъди така добър, да ми обЕсниш...
цитирай
22. gantree - @ polinastavreva 18
28.11.2008 21:11
Г-жо Полина, този тон, това "ясно" ще го казвате на мъжа си, става ли? На чуждо място и с непознати хора ще се държите учтиво и възпитано, като един минимум. Може да Ви е позаболяло, че повечето коментиращи просто ви се подиграват на мнението, но все пак не забравяйте, че никой не Ви обижда. Може да Ви иронизират, може да Ви вземат за подбив заради глупостите, които с такава самоувереност сте написала, но никой не Ви обижда. Нито пък Ви пише в заповедна форма.

Барак Обама няма как да значи "война" за Вас. Вие сте невероятно объркан човек, ако наистина възприемате Обама по този начин. Цялата му кампания, цялата му политическа теза, с която той спечели изборите в САЩ бяха категорично антивоенни. Не коментирам гласувалите за него, а основното, което Обама говореше през последните минимум десет месеца. Та, от гледна точка на това, което цял свят видя, е нелепо да определяте Обама като война, като войнолюбец. Или сте тотално нелепа като преценка и като "събиране на информация", или сте просто в плен на тоталното комунистко отрицание на всичко американско. Не знам какво "преподавате", и изобщо не ме интересува, но е очевидно, че дори на себе си не сте успяла да преподадете един минимум връзка с реалността. Мнението Ви е като на току-що паднал от Марс. Нали знаете за Марс, това е Червената планета? И Маркс е паднал оттам, също като Вас.

Не оставайте с впечатление, че имам желание да влизаме в разговор. Написах горното само заради заповедната форма на коментара Ви в 17:56. А преди да напишете каквото и да било по темата в повече, Ви препоръчвам да седнете стабилно. Пипнете нещо, уверете се, че твърдо сте на Земята, а не в облаците червена мъгла, и - тогава пишете.

Поздрави.
цитирай
23. ianchefff - явно
28.11.2008 21:33
Кеворкян трябва да дойде...
хахаххаааааааааааааа:)))))))))))))
цитирай
24. tull - Gates
28.11.2008 22:05
Искам само за добавя, че Робърт Гейтс е в основата на обвинението от онова време, че КДС и КГБ са искали да убият предишния папа.
цитирай
25. gantree - :))
29.11.2008 12:05
Това е едно много уместно уточнение :))
цитирай
26. polinastavreva - gantree
29.11.2008 14:31
Запомнете си думите, за да не се налага да Ви ги припомням. Аз съм на 30, дори не ме приеха в ДКМС, за което Вие сте си мечтали на ученическата скамейка и лигавейки се пред комсомолския Ви секретар.
Съжалявам, но тонът Ви е неприемлив.
Вие сам ще видите, че от Исусовата риторика на Обама няма да остане и следа, защото САЩ са създадени на основата на избиването и войната, няма как един Обама да промени хода на събитията.
Кенеди се опита, но бе убит от същите хора, които по наследство пазят корена на човешката алчност и гнет.
Това, че Вие ми се подигравате и се държите тъпо като рюпелова лисица, няма как да ме засегне.

П.П. Прочетох ти блога. /Едно ти-послание, което ще те ядоса, но съм дръжна да уточня/ Ти си болезнено политизиран и на тъмно синя вълна. Не съм сигурна, че мога да общувам с такива хора, тъй като ми липсват инструменти за справяне. Хаха. Отстъпи назад и виж цялата картина. Знам, че ти е трудно, но пък е изключително полезно, защото светът е шарен, не е само тъмно син.
Това от мен - сега и завинаги.
цитирай
27. gantree - @ polinastavreva 26
29.11.2008 15:24
"Сам ще видя ...", "ще си запомня думите" - Вие сте наистина неадекватна като преценка на фактите, които, радвам се, поне не оспорвате, като Ви се напомнят. Имате едни факти, но вадите противоположни заключения - какво по-неадекватно има от това? Колкото и безцелни и отвлечени твърдения да напишете по адрес на САЩ, това няма да компенсира тоталното отсъствие на факти в подкрепа на мнението Ви.

За блога ми и за квалификациите Ви по мой адрес не би трябвало да Ви отговарям, затова ще спомена само едно - влязла сте в него в 14:25 часа, и сте написала горния си коментар в 14:31 часа. За шест минути сте успяла да осъзнаете, че Ви "липсват инструменти" за общуване, и аз приемам като комплимент този факт предвид това, че на Вас цели 30 години не са Ви стигнали, за да видите какво е Америка. Тези всичко на всичко шест минути са наистина висока оценка за мен. Благодаря Ви.
цитирай
28. antonov - gantree
29.11.2008 19:11
Приятелю,не знам какво мислиш ти за америка, но за
мен америка е :
1. 130 000 мирни германци живи изгорени от бомбите
на Атлантическите цивилизатори февруари 1945г.

2.200 000 японци изгорени по същия начин в Токио.

3.Хирошима и Нагазаки-жертите и сега гинат.

4.Милиони избити във Виетнам.

5.150 000 избити в Ирак
и още и още....!!!
цитирай
29. ianchefff - антонов,
29.11.2008 19:46
а какво мислиш за към 100 милиона жертви на комунистическия терор по целия свят?
цитирай
30. polinastavreva - Въпросът не е...
29.11.2008 20:10
"какво мислиш за...". Въпросът е ЗАЩо историята се повтаря! Човешката природа е плетеница от съзидание и разрушение.
цитирай
31. анонимен - Неколко цитата, свързани с темата
29.11.2008 20:36
Ето какво е казал "Великият командир" на Върховния съвет на масоните в Америка, Албърт Пайк, през 70-те години на XIX в.:
– "Всички посветени във висшите степени на масонската религия, трябва да я отстояват, следвайки неопетнената доктрина на Луцифер" (Дявола).
Ето и едно писмо от същия този Пайк, за заплануваните, още тогава, световни войни:
– "За пълното тържество на масонството ще са нужни три световни войни, като в третата от тях ще бъде унищожен мюсулманският свят, след което ние ще изпровокираме гигантско социално сътресение, ужасите от което ще покажат на всички гибелността от безверието. Революционното малцинство ще бъде унищожено, а разочаровалото се от християнството мнозинство... ще получи от нас истинската светлина от учението на Луцифер"!
Този красноречив цитат, за първ път се е появил в книга на Лео Таксил, през 1897 г. Твърди се че цитатът е от писмо на Пайк до Джузепе Мазини, с инструкции как да се прилагат масонските планове в Италия. Именно тогава станали актуални и ужасните планове за комнизма в Русия и в света!
Ето и част от „прогноза“ на АЛЪН ФОСТЪР ДЪЛЕС, брат на Джон Ф. Дълес, от по-ново време, 1945 г:
„Литературата, театрите, киното ще изобретяват и прославят най-ниските човешки чувства и страсти. Ние по всякакъв начин ще поддържаме и издигаме така наречените „артисти“, които ще започнат да насаждат и втълпяват в човешкото съзнание култ към секса, насилието, садизма и предателството, – с една дума, – каквато и да е безнравственост.
... Ние ще се занимаваме с хората още от детските и юношеските им години. Главният залог ще бъде върху младежта. Ще започнем да я разлагаме, развращаваме, да я лишаваме от чест. От младежите ще направим циници, вулгарни хора, простаци, космополити. Ето това ще направим ние.
„Ето това ще направим ние“ – са казали господарите на света, слугите на „княза на мрака“, – и са го направили! А вие продължавайте да величаете Америка, както и аз съм го правел, до неотдавна!
цитирай
32. grigorsimov - Не съм анонимен
29.11.2008 20:42
Горните цитати са от мен!
цитирай
33. gantree - @ antonov 28
29.11.2008 20:51
Г-н Антонов, би било добре да изоставите излишната фамилиарност. Нито се познаваме, нито пък сме приятели. "Приятел" е нещо много повече от това, което Вие си мислите.

За Америка не бива да пишете абсурдни измислици с толкова лека ръка. Да бяхте заплесната трийсет-годишна комплексарка - да Ви разбера, но не сте. Не Ви отива и на белите коси да сте чак такъв невежа. Благодарение именно на Америка Германия днес е свободна страна и е най-развитата и силна държава в Европа, номер едно в Европа. Абсолютно същото е валидно за днешна Япония - Япония днес е втората най-мощна в света държава именно благодарение на Америка. Виетнамците имаха, за съжаление, лошият късмет да бъдат победени от комунизма, а Ирак се отърва от марксистката диктатура на Саддам Хюсеин също благодарение на Америка. Благодарение и на останалите държави от голямата коалиция, но най-вече на Америка. Първата кюрдска автономия също е факт благодарение на Америка.

За ВСВ не Ви прави чест да заемате позицията на победените авторитарни режими от Тристранния пакт. Дори и комунистите, при цялата им кръвожадност и безчовечност, не защитават тези престъпни режими по начина, по който се опитвате да го правите.
цитирай
34. ianchefff - анонимен 31,
29.11.2008 21:23
повярвай ми, това са абсолютни глупости.
цитирай
35. анонимен - Не са глупости, а факти
29.11.2008 21:37
Ако не бяха бубликувани още навремето, щеше да е оправдано мнението ти, но тези цитати и още много, много други, както и "тайните протоколи", са публикувани, както е посочено горе.
Днес не е нужно да се ходи, примерно, до библиотеката на Ватикана, за справки. Интернет е отворен, поне за сега!
Григор
цитирай
36. gantree - янч
29.11.2008 21:51
Няма смисъл, струва ми се. :))
Непобедима е.
цитирай
37. ianchefff - добре де,
29.11.2008 22:06
може и да е вярно.
Кажи ми тогава кога идват хората от Луната?
цитирай
38. gantree - тц
29.11.2008 23:14
при теб няма да дойде никой, къде се буташ?
Те, както разбирам, ще идват на гости само при Григор.


Апропо, Григоре, "Интернетът е отворен", казваш, "поне за сега".
На кого, освен на американците, трябва да благодариш за това?
цитирай
39. polinastavreva - gantree
30.11.2008 08:38
Комплексар си ти, не за друго, а защото не приемаш чуждо мнение. Това е модел на поведение, който се заражда и развива под родителски натиск. И така всеки, който малко или много отстоява позиция, различна от твоята става "трийсет-годишна комплексарка ". Поведението ти е недопустимо дори от елементарното възпитание, което си дръжен да демонстрираш.
цитирай
40. анонимен - gantree, gantree...
30.11.2008 12:25
И тук ли работиш за чичо Сам синко. За колко сребърника се пазари този път. Обедняха САЩ, закъсаха го яко, подхлъзнаха от алчност и сега са по гръб, и ритат ли ритат. Ставането ще е и вече е тежко и трудно, и станалата от икономичиския нок- даун свръх сила ще е, и вече е второстепенна сила. Балона се спука и лъсна истината за САЩ така обичани от теб платена и подплатена с долари курвенска обич.
ДЕБЕЛИ ОЧИ ИМАШ ЕЕЙ И РЯДЪК ГЬОН СУРАТ.
Та не се напъвай и насилвай много синко, ще се изкилиш и после. Кой ще ни пее химни тук за САЩ.
Втори с такава мозолеста съвест като теб в ИНТ. няма и твойте спонсори трудно ще ти намерят заменка.
Икономисвай се и се пази синко. Кой ще ни похвали САЩ друг тук за войната в Ирак. За избитите 1,500,000 иракчани, за разрушената и ограбена страна, за петрола който изнесоха и изнасят за стотинки. Кой? Няма друг като теб.
Ами за Авганистан? И доброто направено от тях на целия свят, като надробиха попарата с тази финансова криза, и ега трябва целия свят да я сърба.
Браво синко, ти си знаеш какво провиш.

БГ е раждала какви ли не, но за наша радост, такива като теб са малко.
цитирай
41. gantree - @ polinastavreva 39
30.11.2008 12:33
Къде видяхте, че "не приемам чуждо мнение"?
Напротив, очевидно е, че съм го приел, и дори съм го коментирал като напълно безпочвено и неаргументирано - каквото то е в действителност. Вие какво искате да кажете, че трябва да съм съгласен с безпочвените Ви бръщолевеници, които дори и най-елементарните факти за убежденията и позициите на Обама опровергават? Ако не съм съгласен, тъй като фактите сочат точно обратното на думите Ви, тогава какво излиза, че не приемам чуждо мнение? Я се осъзнайте по-добре, и си оправете понятията. Разбира се, че приемам мнението Ви, и Ви посочих ясно и недвусмислено само една малка част от това, което го опровергава.

И друго - да не би да си въобразявате, че пишейки глупости, нямащи нищо общо с фактите, отстоявате позиция? Какво наричате своя "позиция", дебелашките си лъжи по адрес на Барак Обама ли? Цял свят видя антивоенната му позиция, само Вие плещите глупости, пък и отгоре на всичко ще ми анализирате модели на поведение! Що за безсрамие! Много сте млада, за да сте чак толкова безочлива и безсрамна!
цитирай
42. ianchefff - gan,
30.11.2008 12:51
дай некой лев насам де, стига си ги стискал толкова...
цитирай
43. gantree - янч
30.11.2008 12:59
Нямам левове, долари са, хахах :))
Ще ти дам една пачка, щом толкова настояваш. Какво друго мога да сторя, след като анонимния ме разкри толкова професионално, и ме разконспирира публично, пред хората ...
цитирай
44. polinastavreva - gantree
30.11.2008 18:52
Почна да съскаш и да ти излиза пяна от бяс, мой човек, осъзнай се. Вземай си хапчетата редовно. Повече нямам какво да ти напиша повече. Сполай.
цитирай
45. ianchefff - полина,
30.11.2008 20:09
а ти приемаш ли чуждо мнение?
;)
цитирай
46. polinastavreva - ianchefff
30.11.2008 20:53
Да, приемам чуждото мнение. Доказала съм го на практика. Но нямам намерение да стоя безучастно, а недоразумението на природата да сипе плювни по мой адрес. Да се види през чужди очи ще му подейства отрезвително. Предпочитам ЛС.
цитирай
47. анонимен - Отказах се...
01.12.2008 05:29
Пич, за първи път влизам в твоя блог, но само като ти видях аватара и прочетох първото изречение как пишеш държ. секр. и се отказах.

Замириса ми на нафталин....
цитирай
48. анонимен - Да, аз съм, Велислава....
01.12.2008 23:56
Полина, мила, сложи си ръката на сърцето и си кажи - да, аз съм, Велислава Дърева !!
Димитриевич ми е кумира, вие сте нищожества..
Полина, мила, желая ти плодотворни години
от бъдещата ти специализация в
Ммммммагаданския университет !! Дерзай !!
Ще ти изпращаме редовно картички от.........
Америка...
цитирай
49. анонимен - Обама сигурно ще назначи Робърт Гейтс за военен министър. Гейтс е военен министър на Буш от декември 06. Това изумително решение значи следното:
24.12.2008 21:55
За съжаление има една принципна грешка. ВОЕННИТЕ МИНИСТРИ НЕ ВЗИМАТ РЕШЕНИЯ ЗА ВОЙНА. Те са само изпълнители и изпълняват, това което е решено на политическо ниво. Нито осигуряването на въоръжените сили, нито оперативното управление на войските, нито който и да било друг въпрос свързан с воденето на една война опира до това дали министърът или личния състав на въоръжените сили одобряват войната. Пред тях се поставя задачата да осигурят победа и те са длъжни да я изпълнят.

В прерогативите на военния министър се включват много други неща, за които той може да взима самостоятелно решения, да има решаващ глас, или най-малкото да се очаква да представи компетентно и отговорно мнение. Такива са нпример преструктурирането на въоръжените сили, въвеждане на различни способи за водене на военни действия, използване на различни политики за публично-частно партньорство и др. Това за което министърът не може да взима решениe е дали да има война с дадена страна или не от политическа гледна точка. Той може да представя само експертно мнение по военните въпросi от рода на колко дълго би продължила една война, колко би струвала, какви рискове свързани със сигурността биха се появили и др. под.

В демократичните общества военната област (заедно с правосъдието) е една от най-департизираните. Не виждам абсолютно никакво противоречие в това един военен министър да работи за провеждането на дадена политика, а след това да бъде „нает” да работи за прекратяване на тази политика.
цитирай
50. polinastavreva - Поздрави на хейтърите
05.02.2015 16:40
И все пак Обама значи война и "координационния щаб" няма да ни спаси от налитащите последици....Обръщайте всичко, което имате, в швейцарски франкове и облигации, продавайте имотите. Чака ни война, тук, на наша територия.
Поздрави и по-здрави. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tull
Категория: Политика
Прочетен: 1967232
Постинги: 144
Коментари: 2933
Гласове: 3430
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930