Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2008 09:54 - Джон Ленън
Автор: tull Категория: Политика   
Прочетен: 4887 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2008 10:35


  http://www.de-zorata.de/forum/index.php/topic,724.0.html


Наскоро Папата прости на Джон Ленън  прочутото злополучното изказване от преди много години. Във връзка с това  горе поствам един интересен /спорен?/ стар текст на Милен Радев, както и новите интересни /спорни?/ коментари от форумците в Де Зората.

Пускам и един мой стар от декември 2005г.  /спорен?/ текст за Ленън. 
Той, освен, че беше велик музикант и  промени света  за добро с музиката си, си остава спорен човек. Затова предизвиква все спорове. 

http://oshte.info/004/000105/12/1412/01.htm 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - хахах
25.11.2008 12:56
Голям смях :)))
Радев "разглежда" въпроса от някаква вероятна или невероятна светско-идеологическа гледна точка, тоест - "нЕма никой" като противоположна позиция. Освен това, както е присъщо на прословутата му суета, той в прав текст снема от себе си всякакви отговорности за написаното по един доста налудничав начин, ще го цитирам буквално както се е описал:

"... когато този текст се роди (а те се раждат почти винаги, с малко изключения, напълно независимо от свободната ми воля и повечето са продукт почти на "автоматическо писмо", т.е. най-често аз съм само инструмент в случая - е, признавам, и като "инструмент" ми се налага тук и там да оглаждам, да поправям и доснаждам, но наистина, източникът на повечето текстове не съм аз, поне не аз в тази форма, която повечето познават, а аз в друга форма, която и на мен самия не ми е дадено още да познавам... "

в ей този коментар във форума си, къс линк до него:
http://tinyurl.com/6k9ysr

Тоест, той не е той, този текст едва ли не не е негов, той е само "инструмент", на Божия промисъл, може би :))) Не е ли весело? :)))
Отдавна не бях чел и коментирал този човек.
Луда работа.
Твоят текст за Ленън е нещо съвсем различно.

Поздрави.
цитирай
2. анонимен - Gantree
25.11.2008 13:14
Човек без образование, професия и знания. Дървен философ. Злобар. Пълна нула.
цитирай
3. gantree - добре
25.11.2008 13:31
добре, само се успокой.
цитирай
4. tull - Gan,
25.11.2008 13:51
текста на Милен е по-скоро религиозна/морална съпротива на левите/атеистичните идеи на Ленън. Моят е политическа съпротива. Не мисля, обаче, че Джон трябва да бъде заклеймяван, това е ограничено сектантсво. Музиката му действително промени света. Това го оправдава.
Поздрави.
цитирай
5. gantree - @ Tull
25.11.2008 14:16
Сега, не искам изобщо да сравнявам текста на Милен с твоя. Това са тотално несравними неща, да ме прощават всички тукашни анонимници. Твоят текст, образно казано, е минал през сърцето, а неговия - през огледалото. Каква ти тук "религиозно-морална съпротива"!!! "Зловещ текст", за Imagine, и "видиотено мечтателство". И още - "Ватиканът може и да прощава", но Радев не, в никакъв случай едва ли не. И с това негово финално провикване пред огледалото "... на нас, живелите реално мечтанията на Джон Ленън не ни е позволено да забравяме ...". Религиозна съпротива, как ли пък не! Какво ти тук християнство? Дори темата му изобщо не е Ленън, ако забелязваш. Ленън е само поводът, за такива безсъдържателни провиквания.

Колкото до самият Джон Ленън и музиката му - съгласен съм, че са "променили света". Така е. Фарисеите, разпънали Божия Син, също са "променили света".

Поздрави.
цитирай
6. анонимен - gan4onatriev
25.11.2008 15:43
Chelo, nedochelo.
цитирай
7. sparhawk - текста ви
26.11.2008 13:08
Tull ми харесва много. Възхитен съм от него и съм съгласен с вас.
Respect!
цитирай
8. tull - Sparhawk
26.11.2008 14:36
благодаря ви. Джон беше много наивен левичар, участваше в разни глупави леви акции, например "лежаха за мир" с Йоко в един хотел в Амстердам с дни, после подкрепи един разбойник Джон Синклер, написа песе за него. Точно както днес левичарите подкрепят Мумия, може би знаете за кого говоря. Но Джон беше идеалист и изкупи всичко с музиката си. Затова, Ган, не разбирам сравнението ти с фарисеите. В днешния брой на "Седем" има хубава статия от Тодор Токин - сравнява книжката на Станишев със "Сержанта", албума нах Бийтълс. Това във връзка с Джон го казвам.
Поздрави
цитирай
9. gantree - @ Tull
26.11.2008 15:10
Не, не ги сравнявам. Не могат да бъдат сравнени.
"Да промениш света" не е нещо по подразбиране добро.

Поздрави.
цитирай
10. sparhawk - номер 9
27.11.2008 09:41
Не, естествено, то и Ленин е променил света, а целия резултат още не е ясно къде ще излезе.
Обаче Ленън не е Ленин. И ако възпяването на някаква идея за свобода, макар и по наивния левичарски начин (някой беше казал, че младите десни са без сърце, а възрастните леви без мозък) е лошо, не съм съгласен. Ако мислите, че възхода на рок музиката е нещо лошо - не съм съгласен.
Ако не ви харесва съвременната култура - има си и добри и лоши страни. Трябва да мине време, преди да се прецени.
цитирай
11. gantree - @ sparhawk
27.11.2008 15:33
Не искам да споря, или пък да седна да обяснявам какво съм имал предвид, като съм написал едно или друго. Ако си ме разбрал - прекрасно, ако не си - да си жив и здрав. Не забравяй обаче основното - че свободата, която имаш днес не е благодарение нито на Ленън, нито на Ленин.

Поздрави.
цитирай
12. sparhawk - не бива обаче и да се забравя
27.11.2008 17:05
че свободата, която имаме е ценност, с която трябва да се гордеем...
цитирай
13. gantree - @ sparhawk
27.11.2008 19:15
Какво значи "ценност"? В кой смисъл на думата го употребяваш това?

Свободата ни е Дар, за който можем единствено да сме благодарни.
А да се гордеем с даровете е смешно, и е грях. Грешка.
Основното като че ли те подвежда. Не е съвсем ясно дали би било по-полезно да забравиш, отколкото да си подведен :))

Поздрави.
цитирай
14. sparhawk - Хмм
27.11.2008 20:22
Дар, извоюван с много жертви, немалко от които на светата църква.
Религиозният фундаментализъм може да роди диктатури, чудовищни като комунизма. Само споменавам...
цитирай
15. gantree - @! sparhawk
27.11.2008 20:36
Виждам, че заради липсата на отговор с лекота изоставяш "ценността", което пък обезсмисля въпроса. Ако продължим, както е тръгнало, може и "религиозният" фундаментализъм да ти се стори близък. Фундаментализъм идва от основа, фундамент, нещо стабилно, на което убежденията стъпват - пояснявам това само защото ме оставяш с впечатлението, че употребения от теб израз е в негативен аспект. Няма нищо лошо във "фундаментализма", дори напротив.

Поздрави.
цитирай
16. sparhawk - е
27.11.2008 22:26
както каза Tull, свободно мислещите хора не мислят еднакво. Ако бяхме комунисти щяхме да сме на едно мнение :)

Поздрави и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tull
Категория: Политика
Прочетен: 1966743
Постинги: 144
Коментари: 2933
Гласове: 3430
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930